سرویس خدمات فنی

ساخت وبلاگ

همدان - در حالی بیش تر از ۴۰ سال از دفع ضایعات سفال و سرامیک شهر جهانی لالجین در بستر رودخانه «قوری چای» می‌گذرد که‌این ایراد کماکان پابرجاست و تلاش‌ها برای جهت دهی حالت بی‌نتیجه باقی‌مانده است . 

خبرگزاری مهر – تیم استان‌ها : عمر سفال لالجین مبتنی بر مستندات جانور به بیش تر از ۷۰۰ سال می رسد و یک کدام از مرکز ها بیشتر ساخت سفال در کشور‌ایران و دنیا محسوب میشود به‌طوری‌که تیتر پایتخت سفال کشور‌ایران را یدک میکشد . 

یک‌هزار کارگاه سفال در شهر لالجین موجود است 

سفالینه‌های ساخت لالجین با تنوع دوچندان مضاعف صدها دسته ظروف دکوری و مصرفی را مشتمل بر میگردد چراکه هزار کارگاه سفال در شهر لالجین موجود هست که مواد نخستین آنها از خاک رس مخصوصی که صرفاً درین حیطه موجود است , تنظیم میگردد .  حمل نخاله ساختمانی

مبنی بر نهایی آمار بیشتراز ۲۰۰ مغازه بزرگ و کوچک سفال در شهر لالجین فعال است که گردشگران را در راستای خویش فرا میخوانند . 

همین ظرفیت‌ها سبب ساز شد که ۱۴ تیرماه ۱۳۹۵ شهر لالجین بین استدلال ها از شورای جهانی صنایع‌دستی تیتر شهر جهانی سفال را به خویش اختصاص دهد . 

این شهر سفالی اگر‌چه به دلیل امتیاز ویژه‌ای که کسب کرده این ایام بیشتر در معرض اعتنا گردشگران جای‌دارد البته متأسفانه مدیر ضعیف در جمع‌آوری پسماندها و ضایعات سفال و سرامیک رخ نامناسبی به آن داده که درخور شهر جهانی سفال نیست . 

پسماندهای ناشی از ایجاد به چالش شهر لالجین تبدیل‌شده است 

در شهر لالجین دو جور سفال سنتی و صنعتی تنظیم میگردد که هردوی آنها به فراخور مشتری‌پسندی منزلت خاصی دارا هستند البته نکته‌ای که در ایجاد سفال‌ها مدنظر است پسماندهای ناشی از ساخت است که به چالش این شهر تبدیل‌شده چراکه رودخانه این شهر را در معرض جراحت دورازشوخی قرار داده است . 

مبتنی بر تحقیق انجام شده شهرک سفال لالجین در سال ۷۶ کلنگ زنی شده و درحالی‌که می بایست طبق ضابطه مدیر پسماند تمام پسماندهایش را جمع‌آوری و بازیافت می‌کرده البته متأسفانه حدود ۲۰ سال و تا اوایل این سال آنها‌را در کناره رودخانه قوری چای رها می‌کرده و مشکلات زیست‌محیطی فراوانی به‌وجود می‌آورده چراکه به‌جز آب , خاک آن محدوده نیز در معرض نابودی قرارگرفته و می رفت تا در آتی فاجعه‌ای رقم بزند . 

پسماندهای شهری لالجین از حدود ۴۰ سال پیش به دلیل پریشانی در اطراف رودخانه قوری چای تخلیه می شوند که متأسفانه این ایراد کماکان پابرجاست صراحت دارد که جلسات و نشست‌های دائمی مسئولان پیرامون این ایراد بالاخره پاسخ بخشید و موقعیت پسماند شهرک سفال لالجین مشخص و معلوم شد ولی نکته‌ای که وجود داشت این‌که فقط پسماندهای شهرک سفال در لبه و چه بسا درون رودخانه قوری چای رها نمی شد بلکه پسماندهای شهری نیز از حدود ۴۰ سال پیش بجهت پریشانی در‌این محل تخلیه می گردند که متأسفانه این ایراد کماکان پابرجاست . 

طبق تحلیل‌ها فعلا اطراف و بستر رودخانه قوری چای محل انباشت پسماندهای واحدهای سنتی سفال لالجین است که به دلیل مخاطرات و مشکلات ایجادشده می بایست سوق‌دهی شود چراکه انباشت و تل انبار پسماندهای سفال لالجین در مساحتی افزون بر یکسری کیلومتر در نزدیکی جاده و اطراف و بستر رودخانه قوری چای موجب پیدایش مشکلات و احتمال خطر در صورت پیدایش سیلاب می‌گردد . 

از سمت دیگر با اعتنا به این که محل انباشت این پسماندها در اطراف شهر بوده و فضای منظر جاده را هم زیر تأثیر قرار داده می بایست هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب تکلیف آن مبادرت شود . 

نگاهی به خبر ها منتشرشده پیرامون عملکرد برای هدایت حالت جان دار بیان کنده آن است که فروردین‌ماه سال جاری و صحیح ۹ ماه گذشته گردهمایی کارگروه پسماند استان همدان برگزار و در زمینه ی سوق‌دهی دفع پسماند شهر همدان و مدیر پسماند شهرک سفال و سرامیک لالجین مشاجره و تبادل‌نظر شد . 

طبق صحبت‌های تعویض شده درین گرد‌همایی سال قبل در کارگروه پسماند استان همدان تصویب شده شد که محل جدیدی برای دفع پسماندهای شهرک سفال و سرامیک لالجین در لحاظ گرفته شود و با اجرای این مصوبه کمپانی آب منطقه‌ای استان همدان مکلف به پاک‌سازی اطراف رودخانه از پسماندهای سفال و سرامیک و کمپانی شهرک سفال لالجین هم مکلف به در حیث دریافت کردن مکانی برای انتقال این پسماندها شد . 

برای دفع پسماندهای کارگاه‌های سنتی شهر لالجین بایستی در شهرداری تصمیم‌گیری میشد که طبق بررسی ها بعد از گذشت بیش تر از 1‌سال از نشست سال قبلی تا به امروز شهرداری غالب به انجام این عمل نشده است بر این اصل مکانی افزون بر ۸ هکتار در زمین ها روستای دستجرد به‌منظور دفع پسماندهای سفال و سرامیک و بازیافت آنها با جذب سرمایه‌گذار شناسایی و اقدامات اجرایی در این راه انجام شد البته برای دفع پسماندهای کارگاه‌های سنتی شهر لالجین می بایست در شهرداری تصمیم‌گیری میشد که طبق استدلال‌ها بعد از گذشت بیش تر از یکسال از گرد‌همایی سال قبل تا به امروز شهرداری غالب به انجام این عمل نشده است . 

در گرد‌همایی فروردین‌ماه این سال کارگروه مدیر پسماند استان همدان بارها بر این نکته که پاک‌سازی مسیر رودخانه از پسماندها مضاعف دارای اهمیت است چون با حال حاضر در صورت پیدایش سیل با خلل روبه‌رو خوا هیم شد , تأکید شد و نائب رئیس استاندار همدان هم با انتقاد از حالت جانور و ابلاغ این که مسیر رودخانه مسیر آب است و هیچ‌کس حق ندارد این مسیر را به هر نحو ازجمله ساخت‌وساز و تخلیه پسماند مسدود نماید , تیتر کرد در صورت رجوع زمان سیل , چنانچه مشکلی تولید شود , تقصیرکار شخص و اشخاصی می‌باشند که اذن دادند مسیل مسدود شود . 

اهمیت پرداختن بدین زمینه از آنجایی است که کم‌کم به ماه‌های نهایی سال نزدیک می‌شویم و کماکان کاری از پیش نرفته است . 

قیم حفاظت محیط‌زیست استان همدان در این سمت با بیان این که پسماند تولیدی در شهر لالجین موضوعی است که به سوابق ایجاد سفال و سرامیک در‌این شهر برمی‌گردد , اظهار کرد : این قضیه به معضلی بدون شوخی تبدیل‌شده است . 

ساخت روزمره ۶۰ بدن پسماند سفال و سرامیک در باطن شهر لالجین 

سید عادل عربی با بیان این که روزمره ۶۰ بدن پسماند سفال و سرامیک به وسیله واحدهای باطن شهر تولید می شود , اظهار کرد : متأسفانه این پسماندها در تارنما نخاله‌های ساختمانی لالجین که جواز ندارد دپو می‌گردد . 

او با اشاره به این‌که نصیب بیشتر پسماندهای تولیدی مرتبط با شهرک لالجین است که آن‌هم در تارنما غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی دپو می شود , اعلام‌کرد : محیط‌زیست استان همدان یک وبسایت نو معرفی کرده که پسماندها به محل

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 171 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 18:08

گرگان - در اولیه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ بررسی تلاش نوروزی دستگاه های مسئول در سمت کاهش کاستی ها در سالیان آینده , مطرح شد . حمل نخاله ساختمانی تهران

به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , اولیه گرد‌همایی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ , برگزار شد . 

درین گردهمایی که فرمان فعالیت گزارش سعی برنامه های استقبال از فصل بهار نهادهای تابعه شهرداری گرگان و دستگاه های اجرایی را در فرمان عمل داشت , فائزه عبداللهی , مدیر شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» بوسیله رهبر معظم انقلاب بایستی گرد‌همایی ای یگانه آن تشکیل تا نقش شورای شهر در چگونگی حمایت از کالای اهل ایران معین شود . 

او بیشتر کرد : حمایت از کالای اهل ایران به اقتصاد شهر یاری کرده و باعث تقویت اراده ملی خواهد شد . 

تولید بازارچه های خوداشتغالی به جهت شعار سال 

مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد : ‌در پایان سال ۹۶ با همیاری اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهد ساخت بازارچه‌های خوداشتغالی بودیم و محصول ها خانگی در آنان عرضه شد . 

او بابیان این‌که که‌این بازارچه ها یکی‌از روش‌های حمایت از کالای ملی است , اظهار‌کرد : از همگی افرادی که در ستاد وام ها نوروزی قدم برداشتند سپاس میکنم . 

عبداللهی اعلام کرد : می بایست از همگی گنجایش ها دراین باره به کار گیری کنیم و نشان دهیم که با تعامل می توان اتفاقات خیر رقم زد . 

برگزاری جلسات گوناگون در کمیسیون توریسم 

پیرو معاون شورای اسلامی شهر گرگان گفت : برای نخستین دفعه در قدمت شورای شهر گرگان , کمیسیون توریسم صورت گرفت . 

علی اصغر یوسفی ادامه اعطا کرد : جلسات زیادی با اداره ها و دستگاه های متفاوت تشکیل و در آن برنامه های استقبال از فصل بهار طرح ریزی شد . 

او اعلام کرد : در ۲۰ مهر ۹۶ در نمایشگاه توریسم تهران برای نمایش دادن جاذبه های توریسم استان کمپانی کردیم که دستاوردهای نیکی به همراه داشت . 

یوسفی خاطرنشان کرد : جشنوراه های و برنامه های مختلفی اعم از برگزاری پایانه های نوروزی , مسابقه شایسته ترین هفت سین , آزادسازی ماهی ها , مهیا سازی سه تالار برای مواقع چالش , نوروزخوانی و غیره انجام شد . 

او همینطور بیان کرد : ارتقا ساعت‌ها سرویس ها دهی اتوبوس ها , شستشوی روزمره آنان و نقاشی کردن ایستگاه ها بوسیله اداره حمل و نقل توشه و مسافر شهرداری گرگان اتفاق افتاد . 

یوسفی همینطور از اقدامات سرویس ها شهری و فضای سبز و اداره حریق آدرس شهرداری گرگان برای سرویس ها دهی به شهروندان در روزها عید باستانی سپاس کرد . 

دقت به حمل و نقل هوایی در سمت صنعت توریسم 

به‌دنبال ناصر گرزین , ‌دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : ‌دور از انصاف است که‌این تمامی عمل را ببینیم البته سپاس نکنیم . 

او ادامه بخشید : یک کدام از زیرساخت های حیاتی صنعت توریسم , دقت به گسترش حمل و نقل هوایی است که می بایست مورد دقت قرار گیرد . 

گرزین بابیان اینکه حمل و نقل هوایی در جذب گردش گر اصلی است , اذعان کرد : زحمات شبانه روزی متعددی در برنامه های استقبال از فصل بهار انجام شد تا رضایت شهروندان تعیین شود . 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد : ‌ تحلیل و بازخوانی این عملکردها قادر است کاستی های فعالیت را در سالیان آتی کمتر کرده تا شاهد ماندگاری مسافر باشیم . 

نخاله های ۱۱۰۰ کیلومتر از راههای مازندران گردآوری شد 


ساری - نائب رئیس راهداری سازمان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از گردآوری آشغال و نخاله در هزار و ۱۰۰ کیلومتر از کناره راههای کلیدی استان خبر اعطا کرد . 
عباسعلی نجفی در گفتمان با خبر نگار مهر با اشاره به رضایت یوزرها جاده ای از مقوله زیباسازی و پاک سازی اطراف منش های اساسی استان در روز ها عید نوروز همین سال خبر بخشید اظهار داشت : با اعتنا به تعطیلات روز ها عید باستانی طرح ضربتی پاک سازی و خوشگل سازی اطراف رویه های کلیدی استان از ۲۰ اسفند سال۹۶ به صورت سراسری در تراز استان به اجرا درآمد که خوشبختانه با کارایی و کوشش خستگی ناپذیر راهداران عزیز با رضایت یوزرها جاده ای همراه شد . 

نجفی به دنبال یادآور شد : هزار و ۱۰۰کیلومتر مربع گردآوری آشغال و نخاله در لبه راههای مهم استان و همینطور دو هزار و ۱۰۰کیلومتر شستشوی علامت ها اعم از اقدامات این سازمان کل در طرح نوروزی در مورد خوشگل سازی و پاک سازی اطراف منش های استان است . 

نائب رئیس راهداری سازمان کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای مازندران تیتر کرد : قشنگ سازی و پاک سازی اطراف شیوه ها نیاز به یک فرهنگ وتمدن سازی پهناور در مرحله جامعه داشته و کلیه آحاد مردمان می بایست نسبت به‌این حیاتی خویش را مسئول بدانند . 

او اظهار داشت : امید واریم در سال جدیدبا همدلی و تعامل بیشتر و رعایت ضوابط و مقررات بوسیله رانندگان شاهد سالی فارغ از سوانح رانندگی در مرزوبوم و استان باشیم . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 140 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 17:20

امروزه خطرها به کارگیری از محلول های لوله بازکنی شیمیایی بر هیچکس پوشیده نیست . از این رو مراجعه به روش های ارگانیک برای بازکردن گرفتگی چاه دستشویی ترویج متعددی یافته است . رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با روش های تازه خانگی به عبارتی تاثیر لوله بازکنی های حاذق را داشته ولی مخاطرات آنها‌را مسلما ندارد . برای برطرف کردن گرفتگی های فاضلاب شیوه های مختلفی موجود هست . فاضلاب دارنده مجراهای پیچیده ای است که در بعضا موردها معین نیست که‌این گرفتگی دقیقا در جای لوله است .  چاه بازکنی کرج

به کار گیری از جوش شیرین تحت عنوان لوله بازکن در اکثری از موردها می تواند اثر گذار باشد . برای رفع گرفتگی فاضلاب باجوش شیرین , یک جام جوش شیرین و سه استکان آب جوش را به باطن لوله ی فاضلاب بریزید و اندکی طاقت فرمایید و آنگاه با تلمبه ی دستی آغاز به تلمبه زدن کنید تا گرفتگی فاضلاب برطرف شود . 

روش اثرگذار برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله بازکنی : 
ما به شما پیشنهاد نمی کینم که در گرفتگی های شدیدی لوله به سراغ محلول های لوله بازکنی بروید . محلول های لوله بازکنی با از میان بردن جرم لوله های فاضلاب یا این که زنگ لوله ها , گرفتگی را برطرف می نماید ام برعلیه زخم دورازشوخی به لوله های فاضلاب میرساند . در صورتی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خانه خویش در ادامه یک روش مفید و قطعی میگردید سفارش ما به شما این است که از دستگاه های امروزی لوله بازکنی استعمال فرمائید . این دستگاه ها که منحصربه‌فرد از دربین بردن گرفتگی لوله و لوله بازکنی تشکیل‌شده گردیده اند قادرند هر گونه گرفتگی را به راحتی برطرف کنند . به کار گیری از جوش شیرین برای بازکردن گرفتگی لوله در بخش اعظمی از مواقع پاسخگو خواهد بود , البته درصورتی که نتوانستید گرفتگی را به خیر و خوبی برطرف فرمائید خوب تر است به جای استعمال از محلول لوله بازکنی کار کشته و اسید های مخرب , که نیز برای تندرست شما و نیز لوله ای خانه زیان آور هستند از دستگاه های اختصاصی لوله بازکنی به کار گیری فرمائید . 
اجزای تشکیل دهنده ی سرویس بهداشتی خارجی 
امروزه به کار گیری از دستشویی خارجی اشاعه متعددی یافته است . دستشویی خارجی خیلی راحتر از دستشویی اهل ایران بوده و تعمیرات آن نیاز به فساد ندارد . برای نصب و تعمیر دستشویی خارجی بایستی اجرای متعدد سرویس بهداشتی خارجی را آشنایی . نصب سرویس بهداشتی خارجی اعم از کارهایی است که نیاز به علم فنی و مهارت داراست تا مشکلات احتمال به دست‌کم رسد . درصورتی که هر مورد از اجزای سرویس بهداشتی خارجی به صدق تعبیه نشوند گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , گرفتگی سیفون دستشویی , هدر رفت آب , صدای بالای سیفون دستشویی خارجی و . . را در پی خواهد داشت . 

در‌این مقاله قصد دارین تا مختصری به شرح اجزای تشکیل دهنده ی دستشویی فرنی بپردازیم . 

۱ - مخزن : 

مخزن محل مراقبت آب د رتوالت خارجی می‌باشد . 

۲ - فلوتر : 

یکی‌از قطعات سیستم دوزمانه سرویس بهداشتی گونه خارجی که وظیفه انتقال آب و تخلیه تانک ذخیره آب سرویس بهداشتی سیستم خارجی را بر عهده داراست . فلوتر ها در بازار از مال های اهل ایران , چینی و اروپایی می باشند که در گزینش مارک و خرید این متاع نیازمند اعتنا فراوان هستیم به دلیل آن که اجناس بی اصالت و بی کیفیت را شاید به جای کیفیت کارامد به ما بدهند و هزینه ما بعد از یک‌سری هفته از در میان برود 

۳ - درپوش : 

به دربی که بر روی دستشویی خارجی قرار میگیرد , درپوش سرویس بهداشتی خارجی گفته می شود . 

۴ - پمپ 

۵ - اهرم تخلیه 

۶ - سیفون 

۷ - بوگیر 

۸ - شناور 
لوله بازکنی چاهک حیاط 
بالا زدن آب از چاه ایوان ساختمان های سابق اعم از صحنه هایی است که برای اشخاص به هیچ عنوان خوشایند نیست . بالازدن آب از چاهک ایوان به دلیل گرفتگی لوله های ایوان و گیر کردن شی فرنگی در لوله بالکن فیس می‌دهد . نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب منجر گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی رویکرد عبور آب را سد می نماید . روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه ایوان موجود است که بسته به شدت گرفتگی عملا سبب ساز بازشدن چاه حیاط خواهد شد . اعم از این روش ها می شود به به کار گیری از محلول های ارگانیک و شیمیایی لوله بازکنی , و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره نمود . 

رفع گرفتگی چاه حیاط : 
برای بازکردن چاه ایوان می‌توانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا این که چنته به کار گیری نمایید . در بخش اعظمی از موردها به کارگیری از محلول های ارگانیک هم پاسخگو خواهند بود .

درصورتی که ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی ارگانیک به کارگیری فرمائید یک جام جوش شیرین و یک استکان نمک را با یکدیگر ادغام کرده و داخل چاه بریزید . بعد از آن یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه نمایید تا گرفتگی برطرف شود . این عمل را اگرچه زمان یکبار انجام دهید . 

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم طاقت فرسا در لوله ی فاضلاب نمی‌توان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت . 

استعمال ی بسیار و مکرر از محلول های لوله بازکنی منجر پوسیدگی لوله های فاضلاب حیاط خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را به‌دنبال خواهد داشت . برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله , شرکت ها لوله بازکنی با یاری پمپ تراکم هوا یا این که فنر های لوله بازکنی تخت گاز گرفتگی چاه ایوان را برطرف خواهند کرد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : چاه باز کنی,چاه باز کن,تخلیه چاه, چاه بازکنی کرج, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 172 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 0:53

قبلی از هر توضیحی می بایست بدانید که شارژ گاز کولرگازی تخت گاز R22 یک فعالیت مضاعف تخصصی بوده و به تجربه و تخصص تعمیرکار مجاز کولرگازی نیاز دارااست .  نصب کولر گازی تهران

همانگونه که می‌دانید تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام فعالیت تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مثل R22 - R410A - R407A استعمال می کنند که نبود یا این که کمبود آن در‌این سیستم ها همگی سیکل تبرید را مختل کرده و با خلل دور از شوخی مواجه می‌نماید . ما در‌این یادگرفتن قصد داریم که طریق شارژ گاز کولر گازی تخت‌گاز R22 که بخش اعظم کولرهای گازی با آن عمل می نمایند را یادگرفتن دهیم و در آموزش‌های آن‌گاه به ادامه گازها ازجمله R410A - R407A میپردازیم . 

آرم های نبود گاز کولرگازی 
او‌لین نکته‌ای که می بایست به آن اعتنا کرد این است که وقتی یک سیستم , سرمای کافی ندارد احتمال کمبود یا این که نبود گاز در آن سیستم فراوان است که ما مفصلاً به آن خوا‌هیم پرداخت . 

کولر گازی شما در ۳ شرایط نیازی به شارژ گاز دارااست : 

وقتی که کولر گازی جدید نصب‌شده و جدید است 
هنگامی که سیستم کاملاً فاقد گاز هست 
وقتی که به هر عاملی سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز ( شارژ دوباره ) داراست . 

شرایط اولیه : شارژ گاز کولرگازی نو نصب‌شده . 
هنگامی که یک کولر گازی را به طور تازه از یک کمپانی دارای اعتبار خریداری می کنید , معمولاً به ‌اندازه ۵ متر لوله گاز باطن سیستم کندانسور مبحوث شده‌است . به همین جهت شما بعداز اتمام نصب کولر گازی می بایست به طور بدون نقص سیستم را وکیوم فرمایید . 

هنگامی که از وکیوم کردن سیستم و عدم وجود هوا و رطوبت باطن سیستم اطمینان حاصل کردید میتوانید شیر خدمت را بازکرده و گاز را به کل سیستم منتقل فرمائید . ولی بایستی به‌این نکته دقت داشته باشید که اندازه گاز شرکتی مو جود در سیستم تنها برای ۵ متر لوله کافی است و در صورت لوله‌کشی مازاد می بایست پاره ای گاز به سیستم بیش تر شود . معمولاً به ازای هرمورد متر لوله کشی مازاد , ۲۰ گرم گاز احتیاج است . 

در صورتی‌که کولر گازی نصب‌شده شما صرفا از به عبارتی ۵ متر لوله نخستین استعمال نموده است نیازی به شارژ گاز مازاد در سیستم نیست . اما در حالتی‌که سیستم شما در نصب نخستین بیشتر از ۵ متر لوله برای نصب به کارگیری نموده است برای شارژ گاز ان به ۳ نحوه می توانید این عمل را انجام دهید . 

روش اولیه ( شارژ گازی وزنی ) : 
فراگیری شارژ گاز کولرگازی به طور وزنی با میزان 
شایسته ترین و اصولی‌ترین روشی برای افزودن شارژ گاز کولرگازی , شارژ گازی وزنی است . چون شما مطمئنا از میزان گاز مو جود در سیستم اطلاع دارید و میدانید که چنانچه ۲ متر لوله در نصب طولانی تر کرده‌اید می بایست ۴۰ گرم گاز به سیستم بیش تر نمایید . این شرایط اصولی‌ترین روش و مطمئن‌ترین روش برای افزودن شارژ گاز کولرگازی به‌سرعت r22 است . 

روش دوم : 
این روش بعداز از طریق نخستین مناسب‌ترین روش برای شارژ گاز کولر گازی به سرعت فریونی R22 است . درین روش شارژ گاز به‌صورت آمپری بوده و از روش آمپر دستگاه به میزان گاز مایحتاج در سیستم پی می بریم . 

روش سوم ( شارژ گاز کولرگازی بوسیله گیج مانوفیلد ) 

یادگرفتن شارژ گاز کولرگازی بوسیله گیج مانوفیلد 
روش سوم روش شارژ گاز از روش گیج مانیفولد است که روشِ مورداطمینانی نیست چون با دقت به دمای محیط و اکثری از پارامترهای دیگر درصد خطای بالایی داراست . 

وضعیت دوم : کولرگازی کاملاً فاقد گاز است 
چطور بایستی متوجه خالی بودن گاز کولرگازی شد؟ برای اینکار میتوانید والف شیر خدمت را فشار دهید در صورتیکه گاز خارج زد یعنی سیستم دارنده کمی گاز است اما درصورتی که گازی خارج نزد سیستم فاقد گاز بوده و می بایست شارژ شود . 

شما می بایست قبلی از انجام هر جور شارژ گاز , سیستم را وکیوم کرده و از عدم وجود رطوبت و هوا در سیستم کاملاً مطمئن گردید . پس از وکیوم کردن سیکل کولرگازی درپی نشت یابی گشته و درصورت نشتی , نشتی سیستم را حتماً پیدا فرمائید . عالی درحال حاضر در شرایطی که از ارتفاع میزان لوله‌کشی کولر اطلاع ظریف دارید می توانید با مطالعه داده ها کولر به میزان گاز موردنیاز کولر برای ۵ متر لوله لوله کشی پی ببرید . در صورتیکه که صرفا از ۵ متر لوله‌کشی استعمال کردید اندازه استاندار مورد نیاز کولرگازی را با واحد سنجش شارژ کنید و درصورتی که ارتفاع لوله بیشتر از ۵ متر است به ازا هر ۱ متر ۲۰ گرم گاز شارژ نمائید . 

می بایست اعتنا داشته باشید در حالتی‌که از ارتفاع ظریف لوله‌کشی به عمل رفته برای نصب کولر اطلاع ظریف ندارید میتوانید از دو روش دیگر یعنی شارژ گاز با آمپرمتر و شارژ گاز با گیج مانوفیلد این عمل را انجام دهید . 

موقعیت افزودن گاز کولرگازی ( کامل شدن شارژ گاز ) 
هنگام تعمیر کولرگازی از روش‌های ذیل می توانید متوجه گردید که‌این کولر نبود گاز داراست 

با نصب گیج به شیر خدمت و آنالیز کردن آن‌که معمولاً فشار گاز در کولر گازی در هنگام کارکرد کمپرسور ۶۰ psi است 
عدم سرمادهی کافی در محیط نصب‌شده 
یخ زدن با برفک زدن فین‌های اپراتور در وضعیت سرمایش کولر 
یخ زدن لوله رفت کندانسور 
زمانی با به کارگیری از طریق های بالا متوجه فقدان گاز در سیستم شدید می‌توانید به یک‌سری روش متفاوت شارژ گاز کولر گازی به‌سرعت R22 را انجام دهید . ابتدا به دلیل این که شما از اندازه گاز باطن سیستم اطلاعی ندارید یعنی نمی دانید که چه اندازه گاز از سیستم خالی شده‌است پس مسلما نمی‌توانید از میزان برای شارژ گاز استعمال فرمایید . 

روش های شارژ دوباره کولر گازی 
فراگیری شارژ گاز کولرگازی به‌سرعت R22 , مبرد کولرگازی , شارژ گاز کولرگازی 
به کار گیری از میزان 
برای این‌که بتوانید با امداد معیار میزان شارژ گاز کولرگازی را تقریب بزنید بایستی , گاز سیستم را کاملاً خالی کرده و مجدد آن را کاملاً شارژ فرمایید . ولی با اعتنا به زیان آور بودن این گاز برای محیط زیست و به صرفه نبودن از نگاه هزینه مالی این عمل اصلا پیشنهاد نمی شود . پس شما می توانید از دو روش باقی ماند شارژ گاز کولر گازی را انجام دهید . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب کولر گازی,نصب کولر گازی تهران,نصب کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 19:26

کرمان – تاغ‌زارهای شهر کرمان مهم ترین استدلال در سوی دوری از توسعه و گسترش بیابان‌ها و پیدایش گردوغبار در‌این شهر محسوب میگردند که عواملی همچون تخلیه نخاله‌ ها و پساب‌های صنعتی آنان را تهدید می‌نماید . 

خبرگزاری مهر – تیم استان‌ها : اطراف کرمان از قبل با کمربندی سبز از تاغ زارهای انبوه پوشیده شده‌است این درخت‌های کویری مهمترین ادله به جهت خودداری از ورود طوفان‌های شن و گردوغبار به بزرگ‌ترین شهر جنوب استان های شرقی است و به‌واقع مهم ترین برهان ادامه معاش در استانی است که‌این ایام , بارها مورد هجمه موج‌های شن‌های روان قرارگرفته است . 

باوجود نقش فراوان گران بها تاغ زارها در نزدیکی شهر کرمان طی سال‌های اخیر شاهد بودیم بارها به بهانه‌های متعدد جزء این مواهب خدادادی نابودشده‌اند و در کمال تأسف این رویکرد کماکان هم ادامه دارااست . حمل نخاله در غرب تهران

باوجود نقش مضاعف با ارزش تاغ زارها در حوالی شهر کرمان طی سال‌های اخیر شاهد بودیم بارها به بهانه‌های متعدد جزو این مواهب خدادادی نابودشده‌اند و در کمال تأسف این منش کماکان هم ادامه داراست 

تخلیه انبوه نخاله‌های ساختمانی و ضایعات صنعتی و شیرابه‌های و پسماندها در اعماق و اطراف این جنگل‌ها , این ایام در کنار خشک‌سالی به مهم ترین ادله تخریب تاغ زارها تبدیل‌شده است و در صورت ادامه این مراحل شهر کرمان به‌جای تاغ زارها به‌زودی در محاصره نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای صنعتی قرار خواهد گرفت . 

در‌حالتی که محرمانه به جنگل‌های اطراف کرمان بزنید , میبینید که‌این شش‌های ارگانیک کرمان که هوای شهر را پاک نگه می‌دارند اکنون روز خوشی ندارند و اطراف این تاغ‌ها پر از زباله‌های ساختمانی است و گاه‌گاهی نیز خودروهای حمل فاضلاب و پس‌مانده‌ای صنعتی میباشند که وارد جاده‌های منتهی به اعماق این جنگل‌های تاغ میگردند . 

محمد ایلامی , فعال محیط‌زیست در مصاحبه با مهر اظهار داشت : حالا تاغ‌های کرمان عالی نیست و سود جویا هم در کمین این تاغ‌ها قرار دارا‌هستند . 

تپه های نخاله در بیشه های کرمان 

او تصریح کرد : در نزدیکی و بعضی مواقع در درون این جنگل‌های تپه‌های کوچک مصالح ساختمانی چشم می شود که جلوی رویش و نمو تاغ‌ها را گرفته‌اند و این فرایند ادامه دارااست . 

پسماندهایی که روی زمین ماند/ آوار نخاله‌های ساختمانی بر سرلرستان 
نخاله های ساختمانی و آشغال ها در کیانمهر کرج 

خرم‌آباد - در یک ده سال اخیر محیط‌زیست لرستان مشغول چالش‌های فراوانی بوده و اجرای کمربند سبز در حوالی شهرها و کاهش خطرها نخاله‌های ساختمانی در بلندمدت به یکی مطالبه‌های به‌حق مردمان تبدیل شده‌است . 
خبرگزاری مهر – مجموعه استان‌ها : استان لرستان به دلیل قرار تصاحب کردن در وضعیت مختص جغرافیایی و همینطور اقلیمی ازلحاظ محیط‌زیست انسانی در موقعیت زیاد حساسی قرارگرفته و عدم برنامه‌ریزی کارشناسانه به عمیق شدن چالش‌های این ناحیه ختم خواهد شد . 

دراین‌بین حالت استقرار صنعت های به دلیل کوهستانی بودن و عدم چک درست اکولوژیکی , نبود سرانه فضای سبز شهری در بخش اعظمی از شهرهای استان , وجود کشتارگاه‌های سنتی که در بخش اعظمی از مواقع اصول بهداشتی را پایین پا میگذارند محیط‌زیست انسانی این استان را در معرض تشدید خطرات بدون شوخی محیطی و اجتماعی قرارگرفته است . 

صورت زشت محل ورود و خروجی های شهرهای لرستان 

یکی‌از چالش‌های محیط زیستی استان لرستان و به‌ویژه شهرستان خرم‌آباد حجم مضاعف مضاعف آشغال و نخاله‌های ساختمانی است که در سال های اخیر به دلیل گسترده‌تر شدن و تغییرات در معماری ساختمان‌ها و تخریب سازه‌های فرسوده در بیشتر شهرهای استان به چالشی حیاتی برای محیط‌زیست شهرهای این استان تبدیل‌شده است . 

این در حالی است که سوء مدیریت درست نخاله‌های ساختمانی می تواند به یکی آلودگی حساس شهری تبدیل‌شده و ازلحاظ زیبایی‌شناختی هم تأثیر دوچندان منفی به روحیه شهروندان اجبار نماید . 

از سمت دیگر و در سال‌های اخیر محل ورود و خروجی شهر خرم‌آباد به‌عنوان راءس استان لرستان با نخاله‌های حیران به بدترین صورت ممکن اشغال‌شده و در بعضی از نقاط شهر هم نخاله‌های ساختمانی بر آلودگی منظر این شهر افزوده است . 

به دیگر حرف روزمره ده‌ها بدن نخاله ساختمانی در استان لرستان ساخت و با کمترین نظارتی در لبه شهرها انباشته می شوند که می‌توان با امداد یافت کردن از کلیه سازمان های متولی و تأثیرگذار استان در زمینه‌ی جداسازی درست , جمع‌آوری و بازیافت پسماندها که نخاله‌های ساختمانی نیز جزئی از آن محسوب میشود مبادرت و از دوام این آلودگی شهری خودداری به کار آورد . 

از سمت دیگر با اعتنا به زلزله‌خیز بودن استان لرستان , اعتنا به برنامه مدیر آوارهای ساختمانی بایستی کارشناسانه در فرمان فعالیت مدیران این استان قرار بگیرد چراکه در شرایطی‌که حادثه‌ای چهره دهد , دولت ها مهیا سریع‌تر از دیگر دولت ها قدرتمند به انجام اقدامات مطلوب خواهند بود . 

۴۰۰ هزار بدن پسماند روی دست لرستان! 

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان لرستان در همین رابطه به خبر نگار مهر می گوید : در مرحله شهرهای استان با حالت دوچندان بدی در دعوا زباله‌های شهری همچون نخاله‌های ساختمانی , پسماندهای بیمارستانی و پسماند سنگ‌بری‌ها مواجه هستیم که‌این دست اندرکاران سبب ساز به مخاطره افتادن تندرست اشخاص می شوند 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 3:18

پارس‌آباد - فرمان‌دار پارس‌آباد از پیگرد رسمی مخالفت‌های غیراصولی و نا مناسب با شهرداری این شهرستان که به تازگی در شبکه‌های مجازی ارائه شده شده‌است , خبر اعطا کرد . 

اکبر صمدی در گفتمان با خبر نگار مهر تصریح کرد : چنین اقدامی به هیچ وجه نیکو نیست و از شهرداری پارس‌آباد درخواست شده شکایتی ترتیب دهد . حمل نخاله در تهران

او افزود : گروهی از معارضان شهر دار پارس‌آباد در شبکه‌های مجازی مبادرت به درج خبر‌ها کرده و قبری به طور نمادین برای شهر دار پارس‌آباد حفر کرده‌اند که به نظر اخلاقی و رسمی این مبادرت درست نیست . 

فرمان دار پارس‌آباد با اذعان به این که این اشخاص به عذر بی‌پاسخ ماندن مطالبه خویش از شهر دار دست به‌این مبادرت زده‌اند , بیشتر کرد : مطالبه شهروندان از تیم شهرداری هر موضوعی که باشد اضطراری است با طی پروسه رسمی مطرح شود . 

صمدی در جواب بدین سؤال که مطالبه بی‌پاسخ معارضان شهر‌دار پارس‌آباد چه می باشد , ادامه بخشید : این اشخاص در اخباری که در شبکه‌های مجازی مطرح کرده‌اند تیتر مینمایند که شهرداری در جایی نسبت به خاک‌برداری و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی مبادرت نکرده است . 

او افزود : این‌که در تراز شهر خاک‌ریزی شود و یا این که نخاله ساختمانی وجود داشته باشد , امری غیر واضح نیست البته طرح مطالبه برای جمع‌آوری نخاله به شکلی که در خبر ها شبکه‌های مجازی طرح شده مطلوب نبوده و پروسه رسمی برای شناسایی اشخاص مرتکب کننده این مبادرت طی میشود . 

هردار شهرکرد : 
عملیات پاک سازی و گردآوری نخاله های ساختمانی در شهرکرد آغاز شد 

شهرکرد - شهر دار شهرکرد از آغاز عملیات تطهیر و گردآوری نخاله های ساختمانی در نقاط گوناگون این شهر خبر اعطا کرد . 
به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش رابطه ها همگانی شهرداری شهرکرد , نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به تخلیه غیر مجاز ضایعات و نخاله های ساختمانی در معابر و کناره شهر , اظهار داشت : بیش تر از ۵۰ هزار بدن نخاله ساختمانی که به طور غیر مجاز تخلیه گردیده اند در حالا گردآوری است . 

او اظهار‌کرد : طبق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند , تخلیه و ریختن هرگونه آشغال ونخاله های ساختمانی از طرف خلاف کاران در کناره , نزدیک شهرها و در بخشها معلوم نشده شهرداری جرم بوده و با خلافکاران برخورد قضایی می شود . 

شهر دار شهرکرد اظهار کرد : شهروندان از ریختن هرگونه ضایعات و نخاله های ساختمانی در معابر و اطراف شهر پرهیز نمایند . 

ارتش نروژی در اصفهان رژه می‌رود/نصف عالم در تصرف موش ها 

اصفهان – ارتقا تعداد موش‌های نروژی در تراز شهر اصفهان موقعیت را به گونه‌ای ساخته که‌این حیوان‌ها این ایام به مجرم سطر اولیه جدا درختان چهارباغ و تخریب بافت تاریخی شهر تبدیل گردیده اند . 
خبرگزاری مهر , تیم استان‌ها – مریم یاوری : همگی جا می باشند , شهر و قریه , گلشن و بازار , منزل و ویرانه بالا و ذیل شهر نیز برایشان فرقی ندارد . برایشان فرقی ندارد در کدام مرزو بوم هم باشند به دلیل آن که نیز در خیابان‌های نیویورک چشم میشوند و نیز در دورافتاده‌ترین روستاها در آفریقای جنوبی در شهرها و روستاهای کشور ایران هم از حضور این موجودات در امان نمانده‌اند . 

آسیاب معده‌شان هم کلیه چیز را خورد میکند و در خورد و خوارک هم با محیط سازش دارا هستند چراکه از تار و پود فرش و جامه گرفته تا پی منازل مسکونی , ریشه گیاهان و پنیر و گوشت و پسماندهای کم آب و خیس را می‌خورند و روز آپدیت به پهنا و ارتفاع آن ها هم افزوده می شود به گونه‌ای در اکثری از موردها تشخیص موش و گربه‌های مدرن از یکدیگر سخت شده‌است . 

ولی این روز ها مسئولان از فست فود خور شدن این موجودات موذی صحبت به دربین میاورند و بر این باورند که‌این موجودات در نزدیکی فروشگاه‌های عرضه کننده فست فود بیش تر از از سایر نواحی شهری چشم میشوند . 

 

سرعت نشر آن‌ها هم در بین همگان زبانزد است و از سویی دیگر هم سرعت رفت و آمد آن‌ها در شهرها را بایستی با دستگاه‌های زمان‌سنج در دوی ماراتن سنجید و به جثارت می‌توان اظهار کرد که سرعت بعضی از آنان را بایستی در گینس ثبت کرد . 

شهر اصفهان هم از حضور این حیوان ها مرموز بی‌نصیب نمانده و علی‌رغم فعالیت‌های شبانه‌روزی شهرداری برای تمیزی شهر همواره شاهد حضور آن‌ها در تراز شهر و در جوی‌های آب و مادی‌ها , روی پل‌ها و بعضاً در بافت‌های فرسوده هستیم به گونه‌ای که بعضا از شهروندان بر این باورند که بایستی حضور موش‌ها در شهر را بپذیرند و حضور آن‌ها‌را به رسمیت بشناسند . 

موش‌هایی که استدلال سقوط درختان چهارباغ شده‌اند 

در این مسیر محمد اطبایی , یکی‌از مغازه‌داران خیابان چهارباغ عباسی که‌این روز ها از حضور موش‌ها در جوی‌ آب و مادی‌های خیابان تاریخی چهارباغ ناراضی است به خبر نگار مهر می گوید : رفت وآمد موش‌ها درین خیابان فیس شهر را برای شهروندان و همینطور گردشگران زشت کرده و لازم است که برای رفع این اختلال چاره‌ای اندیشیده شود . 

می‌توان بیان کرد یک کدام از عوارض سقوط درختان در هنگام باد و توفان خالی شدن تنه آن‌ها بوسیله موش‌هاست به دلیل آنکه ریشه و باطن تنه را جویده و درختان را سست نموده است که مثال آن را تا به امروز در خیابان چهارباغ اصفهان شاهد بوده‌ایم 

وی که معتقد است شهرداری راجع به نبرد با موش‌ها سعی تقریبا نیکی داراست , می افزاید : این در حالی است که کردار خطا شهروندان و همینطور همیاران ما در فروشگاه‌های مواد غذایی همت شهرداری را پایین الشعاع قرار می دهد . 

این شهروند اصفهانی با اشاره به این که موش‌های شهر اصفهان بعضاً در تنه درختان رخنه کرده و آنان‌را از داخل خالی کرده‌اند , می افزاید : می‌توان بیان کرد یک کدام از عوارض سقوط درختان در هنگام باد و توفان خالی شدن تنه بوسیله موش‌هاست به دلیل آن که ریشه و باطن تنه درختان را جویده و آن‌ها را سست نموده است که مثال آن را تا به امروز در خیابان چهارباغ اصفهان شاهد بوده‌ایم . 

موش‌های اصفهان نژاد نروژی دارا‌هستند 

ولی در این سو غلام رضا ساکتی , مدیریت سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبر نگار مهر که معتقد است با ارتقا تعداد حیوان ها موذی در اصفهان روبرو نیستیم , میگوید : فعلا در شهر اصفهان با دو دسته موش قهوه‌ای و موش نروژی روبرو هستیم که بخش عظیمی از جمعیت موش‌های اصفهان را نژاد نروژی تشکیل میدهد . 

او بابیان این‌که ۱۵ اکیپ در ۱۵ حوزه‌ شهرداری اصفهان مراحل جنگ با حیوان‌ها موذی و علی الخصوص موش‌ها را دنبال می‌نماید , بیشتر می نماید : این اکیپ‌ها دست کم سالی چهار تراز نبرد

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 2:45

کولر صنعتی گازی یک تعیین مطلوب برای فضاهای صنعتی می‌باشد . گذشته از پرداختن به مبحث کولر گازی صنعتی خوبتر است با سیستم خویش کولرهای گازی بیشتر آشنا شویم . کولر گازی سیستمی است که با تبدیل گاز به مایع و آنگاه تبدیل مایع به گاز حرارت اخذ کرده و ایجاد سوزوسرما می نماید . او‌لین کولر گازی در سال ۱۹۰۲ به وسیله ویلیس کریر ابتکار عمل شد . 

اشکال کولر گازی 
سیستم کولرهای گازی با اعتنا به دسته همت و کاربری آن‌ها دارنده تنوع بالایی است که به تنی چند از اشکال آنان در تحت اشاره میکنیم : سرویس کولر آبی تهران
1 ) کولرهای پنجره ای ( Window Air Conditioner ) 
این سیستم همه گیرترین سیستم خنک سازی برای اتاق های تک نفره است . در چنین کولرهایی کلیه اجزای سیستم دربرگیرنده کندانسور , کمپرسور , کویل , اوپراتور و… در یک باکس قرار دارا‌هستند . 
2 ) کولرهای اسپلیت ( Split Air Conditioner ) 

سیستم های اسپلیت دارنده دو بخش هستند 
• واحد فضای گشوده ( Outdoor Unit ) 
• واحد داخلی ( Indoor Unit ) 
واحد فضای گشوده در بیرون از ساختمان نصب می شود و دربرگیرنده اجزایی مانند کمپرسور , کندانسور و شیر انبساط است . واحد داخلی هم مشتمل بر اوپراتور یا این که کویل خنک کننده و حرفه است . 
زیبایی ظاهری کولرهای اسپلیت و فضاگیری کم آنها مورد دقت یوزرها قرار گرفته است , ضمن این‌که کولرهای اسپلیت توان خنک سازی یکسری اتاق را هم دارا‌هستند . 
3 ) کولرهای پرتابل یا این که قابل حمل ( Portable Air Conditioner ) 
این کولرها هوای گرم اتاق را کشیده و آن را به بیرون از اتاق انتقال می دهند . این سیستم خنک کننده هم دربرگیرنده یک دستگاه مبرد ( Refrigerant ) برای فعالیت خنک سازی است . سیال در سیستم جریان یافته و طی مراحل خنک سازی تغییر‌و تحول شرایط میدهد . 
4 ) کولر های ایستاده ( Vertical Air Conditioner ) 
با اعتنا به وضعیت عمودی کولرهای گازی ایستاده , استعمال از این جور کولرها در فضاهای کوچک مضاعف مورد اعتنا است . در هتل ها , رستوران ها , مرکزها درمانی و مانند آن کولرهای ایستاده میتوانند سعی مضاعف قابل قبولی را ارائه دهند . ولی با اعتنا به این که کولرهای ایستاده دارنده توان های متفاوتی می باشند , کاربردهای صنعتی وسیعی هم دارا‌هستند . بعضا از کولرهای گازی ایستاده در گنجایش های بالای ۹۶۰۰۰۰ بی تی یو ایجاد میشوند . به همین بهانه کاربری دوچندان قابل قبولی در فضاهای پهناور صنعتی و تالار های تولیدی دارا‌هستند . اقتدار رطوبت زدایی این نسل از کولرها بالا بوده و مصرف انرژی با صرفه و پائینی دارا‌هستند . 
از سایر اشکال کولرهای گازی می شود به مورد ها پایین اشاره نمود : 
5 ) کولرهای مولتی یا این که یک‌سری شعبه ( Multi Type System Air Conditioner ) 
6 ) کولرهای داکتی یا این که کانالی ( Ducted Air Conditioner ) 

روش تلاش کولرهای گازی 
کمپرسور وظیفه کمپرس یا این که فشرده سازی گاز را بر عهده دارااست . گاز کمپرس شده بعد راهی کندانسور می شود و سپس از روش لوله های رابط به یونیت داخلی منش مییابد . این گاز در کوئل درحال جوشیدن است . گرمای موردنیاز برای جوشیدن گاز از مولکول های هوای گرم که درحال برخورد با فین های کوئل است تأمین می شود . بنابراین از جايگاه حرارت مولکول های هوا کاهش پیدا کرده و دمای محیط افت پیدا می نماید . رشته ( Blower ) هم وظیفه سیکل تکان هوای محیط را برعهده داراست . 

کولرهای اینورتر ( Inverter Air Conditioner ) 

کولرهای اینورتر نسل نو کولرهای اسپلیت میباشند که به اسم کولرهای گازی کم مصرف هم آوازه دارا هستند . اینورتر مبدلی است که جریان متناوب را به جریان بی واسطه تبدیل می نماید . 
این کولرها دو تفاوت بخش اعظم با کولرهای کهن دارا‌هستند که عبارتند از : 
• گاز مصرفی درین کولرها R410a است که نسبت به گاز R22 مورد استعمال در کولرهای گازی دیرباز مضاعف سردتر است . 
دمای جوش گاز R410a هم اندازه ۵۲ - رتبه سانتی گراد است , این درحالیست که دمای جوش گاز R22معادل ۴۱ - رتبه سانتی گراد می‌باشد . لذا ساخت سوزوسرما در سیستم های اینورتر نو زیاد پرسرعت خیس و سهل وآسان خیس از سیستم های قدیمی انجام شده و در سود مصرف انرژی کاهش می‌یابد . 
• ساختار کمپرسور ( Compressor ) در سیستم های اینورتر و سیستم های کهن مختلف است . 
در سیستم های دیرین بعداز همدمایی محیط با دمای مورد درخواست استفاده کننده , کمپرسور بصورت بدون نقص خاموش می شود . براین اساس برای آغاز دوباره کار سیستم میزان برق مصرفی فراوان بالاست . هم اکنون آنکه در سیستم های تازه اینورتر در هیچ قوانینی کمپرسور بصورت بدون نقص از مدار بیرون نمی‌شود , بلکه اقتدار موتور به میزان دست کم خویش میرسد . 

پارامتر های حساس در گزینش کولر گازی صنعتی مطلوب 
• گونه یا این که تعداد کولر گازی صنعتی مایحتاج 
برای این که نیاز کاربری صنعت های گوناگون شناسایی شود فاکتورهای متعددی را می بایست در حیث گرفت , که بعضی از این فاکتورها عبارتند از : 
1 ) بعد ها کلی محیط خنک سازی 
2 ) برق قابل دسترسی 
3 ) دمای هوای خنک محیط 
بصورت تخصصی می توان با استعمال از فرمول ها و معادلات علمی مدل کولر موردنیاز برای محیط صنعتی متبوع را انتخاب نمود . 
• به کار گیری از اینورتر 
همانگونه که در باب مزایای به کار گیری از اینورتر توضیح داده شد , به کارگیری از این تکنولوژی می‌تواند بخصوص در صنعت های بزرگ نقش بسزایی را در فایده وری انرژی و کاهش هزینه ها ایفا کند . تعداد اینورتر ما یحتاج برای سیستم هم بصورت ماهر و تخصصی نیازمند محاسبات مهندسی است . 

• جداول ظرفیتی 
در محدوده های صنعتی به دلیل گستردگی محیط , لزوم استعمال از کولری با گنجایش ایده آل غیرقابل دیده پوشی است . سیستم های کولر گازی صنعتی و غیر صنعتی عموما بر طبق گنجایش ( Capacity ) بر طبق واحد BTU بر ساعت ریتینگ گردیده اند . 
می‌توانید با به کارگیری از جداول ظرفیتی و با اعتنا به محدوده موردنیاز برای خنک سازی , گنجایش مایحتاج خویش را انتخاب فرمائید . هم اکنون گزینش کولر گازی صنعتی مطلوب کاربری شما با دقت به نیازهای محیطی سیستم شما , گنجایش مورد نیازتان و ولی توان مالی فعالیت چندان دشواری نخواهد بود . 

مقایسه سیستم های کولر گازی صنعتی و کولر آبی‌رنگ صنعتی 

کولرهای آبی‌رنگ صنعتی با استعمال از مراحل تبخیر ( Evaporation ) فعالیت خنک سازی را انجام می دهند . در واقع پایه فعالیت این سیستم ها آنتالپی بالای تبخیر آب است که در سیستم کولرها مورد به کار گیری قرار میگیرد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر,سرویس کولر,کولر آبی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 0:36

چه‌گونه گرفتگی چاه را با روش خانگی گشوده کنیم؟ 

گرفتگی چاه فاضلاب خانه یکی‌از مشکلاتی است که در هر منزل ای احتمال دارد صورت بدهد . در خیلی از مواقع گرفتگی چاه فاضلاب نیاز به یک کارشناس در باب تخلیه چاه و یا این که شرکت ها تخلیه چاه فاضلاب ندارد . گرفتگی چاه فاضلاب شاید تنها به جهت گیر کردن یک شی فرنگی در سیستم لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی باشد که باوجوداین استعمال از طریق خانگی تخلیه چاه اثرگذار هست . در زمانی که چاه سرویس بهداشتی مبتلا گرفتگی می شود می توان با یاری یک فنر تخلیه چاه گرفتگی را برطرف کرد . تخلیه چاه به روش خانگی فارغ از فنر لوله بازکن هم قابلیت و امکان پذیر است . برای این فعالیت میتوانید از یک گیره ی جالباسی آهنی به کار گیری نمائید . برای انجام این عمل پروسه ذیل را دنیال نمایید .  چاه بازکن
سطح ی نخستین : 

گیره ی جالباسی را به خیر و خوبی بازکنید و رمز آن را با یک تکه پارچه بپوشانید . رمز جالباسی تیز است . شما با به کار گیری از پارچه و یک تکه ای نوار چسب رمز محکمی را برای تخلیه چاه فاضلاب بوجود بیاورید . 
سطح ی دوم : 

انتهای سیم را که با پارچه پوشانده اید داخل لوله ی فاضلاب بفرستید و آن را به جداره ی لوله ی فاضلاب در جهت های متعدد تکان دهید . 

تراز ی سوم : 

شیر آب را با فشار بسیار گشوده نمایید و یا این که فلاش تانک را بزنید . این روش صحیح مثل به کارگیری از فنر لوله بازکنی گرفتی ها را در سیستم لوله کشی دستشویی از میان میبرد . در شرایطی که گرفتگی چاه سرویس بهداشتی از میان نرفت می‌توانید با یک کمپانی تخلیه چاه فاضلاب مشورت کردن کنید چون به احتمال بسیار چاه فاضلاب شما مالامال شده‌است . 

پمپ کفکش و لجن کش | تخلیه چاه لوله بازکنی 
پمپ کف کش را در لاتینEPS می نامند و از آن جهت انتقال آب های صاف و آبهای کثیف و دربردارنده املاح و ناخالصی هایی نظیر ذرات ریز شن و گل و لای , آشغال های کوچک , لجن ته نشین شده وامثال آن کاربرد داراست . پمپ کفکش به دو گونه آب از بغل و آب از رو تقسیم بندی میشوند . و حیث صورت می توان آنان را به دو مدل ی پروانه بسته و پروانه نصفه گشوده تقسیم نمود . 

طریق ی سعی پمپ کف کش : 
یک موتور الکتریکی داخل پمپ کف کش موجود است که پمپ را به جنبش در میاورد و انرژی جنبشی محرک جهت انتقال سیال را به وجود می‌آورد . 

اجزای تشکیل دهنده ی پمپ کف کش : 
پمپ کف کش مشتمل بر یک پمپ فرار از راءس به همراه شفت عمودی می باشد که فشار سیال خروجی به چرخش پروانه ها وابسته است . در پمپ کف کش از آب بندی مکانیکی به کار گیری میشود تا آب به درون موتور نفوذ نکند . 

کالا مواد بکاررفته در پمپ کف کش : 
بسته به گونه کاربرد و سيال مورد پمپاژ , پمپ کف کش از مواد مختلفی مثل استنلس استیل , چدن , مواد پلیمری و … . ساخته می‌شوند . مال پوسته موتور و پمپ از آلیاژ آلومینیوم و کالا پروانه و درپوش پمپ از چدن داکتیل و محصول شفت از فولاد ضدزنگ ۳۰۳ و تمامی پیچها را از فولاد ضدزنگ ایجاد می‌کنند تا مقاومت برعلیه خوردگی ارتقاء یابد . کف کش ها در دو دسته خازن درون و خازن خارج ( تکفاز ) ساخته می‌شوند . 
لوله بازکنی تهران , لوله بازکنی ماهر , لوله بازکنی تهران , کمپانی لوله بازکنی , تشخیص پارگی لوله , لوله بازکنی تضمینی , پمپ کف کش ارزان , 

مزیت به کار گیری از پمپ کف کش استیل : 
کف کش و لجن کش های استیل برای آب های دارنده خاصیت خورندگی به کار گیری می‌شوند و از خوردگی پرهیز می نمایند . وجود فلوتر برای انقطاع و وصل پمپ کفکش و لجن کش سبب دوری از کم آب عمل کردن و فساد آن می‌شوند . توان موتور و میزان آبدهی پمپ , همینطور قطر دهانه محل ورود و خروجی پمپ کف کش و لجن کش و متاع آن ( استیل - چدن ) از مهم ترین پارامتر ها در تعیین آن میباشند . 

تعریف پمپ کفکش تعدادی تراز ای و کاربرد آن : 
در شرایطی‌که در پمپ کف کش بیشتر از یک پروانه در پمپ استعمال شود بدین پمپ , پمپ کف کش تعدادی تراز ای گویند که پره های آن روی یک شفت می‌باشند و یا این که به طور جداازهم قرار گرفته اند . 

این پمپ چرا‌که توان فعالیت در دبیها و عمقهای بالا را دارااست برای پمپاژ آب و نفت از چاههای عمیق به کارگیری میشود . برای پمپاژ مایعات در درون چاههای عمیق و طول های دوچندان میتوان از این پمپ به راحتی به کارگیری کرد . 

کاربرد پمپ کف کش : 
پمپ های کف کش و لجن کش جهت انتقال اب های گل آلود و دارنده ناخالصی به کار گیری می نمایند . که ازجمله کاربرد آنان 

پمپاژ آب صاف 
پمپاژ آب خانگی 
تخلیه پساب های فاضلاب 
تخلیه آب چاه و مخازن 
انتقال آب از مخازن و استخرها 
تخلیه پس آبهای باران 
فوارههای آبگینه 
انتقال سیالات متعدد در صنعت های غذایی و دارویی 
پمپاژ دوغاب و مواد ساختمانی رقیق 
آب پاشی باغها و گلخانها 
و همینطور تخلیه چاه به وسیله شرکتهای تخلیه چاه برای تخلیه فاضلاب می‌باشد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : چاه باز کنی,چاه باز کن,تخلیه چاه, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 ساعت: 23:26

غربال کولر گازی 

در‌این مقاله مراحلی که بایستی برای نظافت کردن غربال کولر گازی انجام دهید را توضیح میدهیم . یکی مهم‌ترین بخش های هر کولر گازی غربال آن است که عمل تصویه ذرات آویزان هوا را انجام می‌دهد . تعمیرات کولر گازی تهران

چنانچه به صورت تر و تمیز غربال کولر گازی خویش را پاک نکنید کثیفی آن سبب ساز خواهد شد تا فایده وری و بازده فعالیت کولر گازی ذیل بیاید چون هوای گرمی که به باطن پنل کولر گازی کشیده میشود تا با گذشتن از روی کویل های خنک به هوای خنک و دلچسب تبدیل شود می بایست برای منزه شدن و عاری شدن از هر مدل ذرات از این غربال ها بگذرد . 
پس این عمل را هر هفته انجام دهید , پاک کردن فیلترها عمل سادگی است و وقت چندانی از شما نمی گیرد . 

روند پاک کردن غربال کولر گازی 
گذشته از آغاز عمل , مطمئن گردید که کولر گازی خاموش است . 

به چه شکل غربال کولر گازی را پاک کنیم؟ 

در حالی که دو طرف کولر گازی را گرفتید , پنل جلوی آن را گشوده نمائید . 

مفتوح کردن غربال کولر گازی 

نصیب جلوی غربال را آزاد فرمایید و آن گاه کل غربال را به آرامی و با اعتنا خارج آورید . 

نظافت کردن غربال کولر گازی 

فراموش نکنید که می بایست هر دو غربال را برای نظافت کردن در بیاورید . 

فیلترهای کولر گازی 

فیلترها را با یاری یک برس قابل انعطاف پایین آب بشورید . 

پاک کردن فیلترهای کولر 

پیشین از این‌که فیلترها را به رمز جای خودشان گشوده گردانید مطمئن گردید که بی نقص کم آب گردیده اند . 

چه‌گونه غربال کولر گازی را پاک کنیم 

استارت نمائید به جا زدن فیلترها از عقب و سپس نصیب جلویی را جا بزنید . 

جا زدن غربال کولر 

و در پایان پنل جلوی کولر گازی را ببندید . 

بستن پنل جلوی کولر گازی 

نکته : 
چنانچه کولر گازی شما در مکانی نصب شده‌است که نسبتاً همگانی است و کف آن فرش نشده است حتما هر ۲ روز یکبار برای پاک کردن غربال ها مبادرت نمایید و در‌صورتی‌که کولر گازی شما در خانه نصب شده‌است سازه به میزان به کار گیری هر ۱ تا ۳ هفته آن را پاک فرمایید . 

برای محافظت تلاش و سود وری کولر گازی کارایی فرمایید هر مورد ماه یکبار غربال آن را پاک فرمایید . 


تفاوت کولر گازی دیواری با کولر گازی زمینی 
کولر گازی دیواری با زمینی از جهات مختلفی متعدد می‌باشند که در‌این مقاله بررسی خوا‌هیم کرد . در شرایطی‌که تمایل به خرید کولر گازی دارید و نمیدانید کدام یک از این دو جور کولر برای شما مطلوب است حتما این مقاله را تا پایان بخوانید . 
معمولا تعیین کولر گازی مطلوب عمل مضاعف دشواری است , علی الخصوص زمانی که از تفاوت ها و امکاناتی که کولر گازی های گوناگون دارا‌هستند مطلع نباشید . 
در‌حالتی که شما نیز تمایل به خرید کولر گازی گرفته اید حتما این سوال برای شما نیز اتفاق افتاده است که کولر گازی دیواری ( اسپیلت ) برای شما مطلوب تراست یا این که کولر گازی زمینی که با اسم کولر گازی ایستاده هم شناخته میشود . 

در‌این مقاله به تفاوت این دو دسته از کولر گازی اشاره خوا هیم کرد : 

نصب کولر گازی 
هنگامی حرف از نصب میشود کولر گازی های ایستاده یا این که زمینی گزینش مطلوب تری میباشند چون شما روی هر دیواری چه از لحاظ زیبایی و چیدمان و چه از دید فنی قابلیت و امکان نصب کولر گازی دیواری را ندارید هر دیواری مطلوب کولر گازی دیواری نیست اما کولر گازی ایستاده این مزیت را دارااست که نسبتاً شما در هر مکانی که به آن نیاز دارید آن را جاگذاری کرده و مورد به کار گیری قرار دهید . 

کدام یک مزیت بیشتری دارد؟ 
هرچقدر کولر های گازی را در طول بالاتری نصب فرمائید به دلیل وجود هوای گرم که مدام در بالاترین جای ممکن قرار دارا‌هستند هنگامی بیشتر ارتفاع می کشد تا تغییر و تحول دمای اتاق را پس از روشن کردن آن حس فرمایید پس با نصب کولر گازی زمینی این قابلیت و امکان موجود هست که سوزوسرما از ذیل تا حد قابلیت و امکان به خنک کردن دما بپردازد و دمایی مطبوع را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارایه کند . 

توزیع هوا 
نصب کولر های گازی زمینی این ریسک را دارا هستند که درصورتی که موانعی نظیر مبلمان در اتاق باشد به صورت مطلوب اتاق را سرد/گرم نکنند و همینطور جریان هوا را متوقف مینمایند تا به کل اطراف بسط یابد . 
البته در کولر گازی دیواری این مزیت موجود هست که معمولا مانعی روبروی کولر گازی نیست بدین ترتیب اتاق به صورت تماما برابر تهویه خواهد شد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیر کولر گازی,تعمیر کولر گازی تهران,تعمیرات کولر گازی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 ساعت: 3:05

نصب کولر گازی تهران

قسمتی : وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی مضاعف دارای اهمیت است . با اعتنا به این‌که این جور محیط های دارنده بعدها بزرگ می‌باشند , آلودگی متعددی دارا‌هستند و با اهمیت خیس از همگی این ها مصرف انرژی و زمان در آنها زیاد باارزش است , گزینش شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها دراین مورد است . 

وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی دوچندان دارای اهمیت است . با دقت به این‌که این نوع محیط های دارنده بعد ها بزرگ می باشند , آلودگی متعددی دارا‌هستند و اصلی خیس از تمامی این ها مصرف انرژی و زمان در آنها مضاعف گرانبها است , تعیین شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها در این زمینه است . 
کولر صنعتی هوشمند یکی‌از جدیدترین سیستم های سرمایشی مو جود مطرح شده به همن خواسته است . هوشمندسازی ( Automation ) اینک به یک کدام از بحران های موسسه ها بزرگ تولیدی و درپی ان آفریننده های کوچک خیس بدل شده‌است . با دقت به این‌که قرن حاضر را عصر ارتباطات میخوانند , جذاب اعتنا است که امکانات الکترونیکی تلاش دارا هستند هرچه بیشتر با سیستم هوشمندسازی و قابلیت و امکان رابطه با دنیای اینترنت تلفیق و ادغام شوند . از اشکال گوناگون سیستم های سرمایشی مطلوب مکان های صنعتی می توان کولرهای آبی رنگ یا این که تبخیری را اسم پیروزی . 
هر چند که امروزه کولرهای گازی بخش عظیمی از بازار را به خویش اختصاص داده اند , لیکن هنوز نیز سیستم های سرمایشی تبخیری ( Evaporative Cooling Systems ) میتوانند در صنعت های کارآمد باشند . علی الخصوص در حالتی‌که که‌این کولر ها با سیستم های هوشمند تجهیز شوند , نتایج قابل مراعات را ارائه خواهند اعطا کرد . 
قابلیت اتصال کولر صنعتی هوشمند به وای فای ( Wi Fi ) 

قابلیت اتصال سیستم کولرهای هوشمند به وب بی سیم وای فای و انتقال , صفحه نمایش و در اختیار گرفتن دیتاهای ذی‌ربط از روش گوشی تلفن های همراه هوشمند , تبلت و امثال آن , یوزرها متعددی را در جهت کولرهای صنعتی هوشمند سوق میدهد . با به کار گیری از این تکنولوژی توسعه یافته و هوشمند توانمند خواهید بود محیط کارخانه یا این که کارگاهتان را راحت خیس از هر زمان دیگری در دفتر کار یا این که منزلتان در اختیار گرفتن فرمایید . 
فاکتورهای گزینش کولر صنعتی هوشمند 
در پایین تنی چند از حیاتی ترین خصوصیت های گونه های متفاوت کولرهای صنعتی هوشمند لیست شده‌است . تعیین کولر متناسب با نیازهای کاربری و سقف هزینه متبوع نیازمند بررسی این تفاوت ها است . 
1 ) گنجایش ( BTUs ) 
اولی و مهم‌ترین مسائل در گزینش کولر صنعتی هوشمند مدنظر گزینش گنجایش مطلوب است . برای این مراد معادلات و فرمول های ریاضی ویژه ای بیان شده شده‌است که می‌توانید مبتنی بر آنان گنجایش کولر مطلوب محیط خویش را محاسبه نمائید . 
2 ) قابلیت و امکان اتصال به وای فای و نرم افزار های ذی‌ربط ( Wi - Fi + App ) 
نکته قابل مراعات دوم قابلیت اتصال به کانال وب و به کار گیری از نرم افزار های ذی‌ربط است . در صورت هوشمند بودن سیستم , قوی خواهید بود با استعمال از موبایل همراه هوشمند خویش ( سیستم ادله های اندروید یا این که iOS ) متصل شده و سرعت حرفه و رتبه حرارت را تهیه و تنظیم نمائید ; شرایط های متعدد کارایی دستگاه را اجرا کرده و فارغ از نیاز به قربت به کولر آن را روشن و خاموش فرمائید . 
3 ) سیستم در اختیار گرفتن صدا ( Voice Control ) 
نیز چنین , بعضا از سیستم های کولر صنعتی هوشمند دارنده کنترلرهای صوتی میباشند . درین سیستم ها استفاده کننده می‌تواند با شناساندن و تهیه و تنظیم دستور صدای خویش در سیستم , تنها با صدای خویش کولر را در دست گرفتن نماید . 
4 ) سیستم تصفیه هوا ( Air Purification ) 
تنفس منزه در محیط های صنعتی دارای اهمیت ویژه است . وجود آلاینده ها در محیط , گرد و غبار و … سبب بیماری و افت تلاش کارمندان در چنین محیط هایی می شود . به کار گیری از فیلترهای ضد باکتری ( Antibacterial Filter ) , یونیزر هوا ( Air Ionizer ) جهت جذب گرد و غبار جانور در هوای محل ورود به کولر , و یا این که پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) مورد به کارگیری در کولرهای تبخیری می‌تواند در بهبود هوای خروجی از کولر اثرگذار بوده و تنفسی ایمن را برای کارکنان تامین کند . 
5 ) بعد ها ( Size ) 
بعدها کولر با میزان مصرف انرژی برق به وسیله کمرسور و موتور آن متناسب است . براین اساس خوب تر است کولری با بعدها مطلوب جهت محیط صنعتی مورد نظرتان گزینش فرمائید . نیز چنین , می توان با در حیث به چنگ آوردن بعدها و گنجایش کولر , و پارامترهای ابعادی محیط متبوع , تعداد بیشتری کولر در محیط نصب نمود . فرمول های محاسبه تعداد کولرهای ما یحتاج بر پایه ی بعد ها محیط و گنجایش کولرهای مصرفی هم در استانداردهای ذی‌ربط مطرح شده شده‌است . در صورت رغبت , جهت حصول اطلاع از این فرمول ها و محاسبات میتوانید به مقاله‌ها قبل تارنما مراجعه نمایید . 

خصوصیت های بارز کولر صنعتی هوشمند 
• امکان های معمول و همگانی مثل قابلیت و امکان در دست گرفتن از راه و روش بدور , بازخوانی و نمایش مرتبه حرارت , پیکربندی زمان‌سنج و … که در همگی سیستم های هوشمند از جمله معمولی و توسعه یافته وجود دارا هستند . 
• سود وری در مصرف انرژی و قابلیت و امکان صرفه جویی ( energy - saving ) در طول هایی که استفاده کننده در محل ذی‌ربط جهت در اختیار گرفتن سیستم حضور ندارد . 
• امکان اتصال به برنامه های تلفن همراه های گوشی هوشمند ( smartphone apps ) تحت عنوان فاکتور مهمی در گزینش سیستم در دست گرفتن از شیوه بدور 
• برنامه های هوشمند متناسب با نیاز و تجهیزات استفاده کننده , به نحوی که نیز برنامه های توسعه یافته برای سیستم دلیل های تازه ارائه گردد و نیز قابلیت و امکان اتصال به سیستم های قبلی جان دار باشد . 
• سهولت استعمال ( ease of use ) به نحوی که هر کاربری بتواند سیستم را صفحه نمایش و در اختیار گرفتن کند . 
• عدم اهمیت مسافت به دلیل استعمال از سیستم وای فای , به نحوی که خلاف سیستم های بی آلایش دارنده ریموت در دست گرفتن اضطراری نیست جهت در اختیار گرفتن کولر صنعتی هوشمند مسافت محدودی در لحاظ گرفته شود . قابلیت تهیه و در اختیار گرفتن از هر جای جهان از روش کانال جهانی وب محیا است . 
• بعضی از سیستم های کولر صنعتی هوشمند این قابلیت و امکان را دارا هستند که آمار به کارگیری استفاده کننده از کولر را ردیابی کنند . این کولرها میتوانند معلوم کنند که پیک مصرف انرژی و سعی کولر در چه مدت های هنگامی از روز یا این که سال بوده است . این تکنولوژی قادر است در کاهش مخارج ناشی از مصرف انرژی زیاد تاثیر گذار باشد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصب کولر گازی,نصب کولر گازی تهران,نصب کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 ساعت: 2:14

سپتیک تانک مخزنی است که فاضلاب ساختمان در آن بازه زمانی معینی توقف نموده و به وسیله باکتری هایی که از معده و روده ساکنان آن ساختمان بیرون شده تجزیه میگردد . بالابردن بازده سپتیک تانک یک اصل دارای اهمیت برای پیشرفت در عملکرد آن می‌باشد . کیفیت فعالیت سپتیک تانک به شیوه ی حفظ شما از سپتیک تانک ها مربوط است . عامل ها مختلفی بر طریق ی همت سپتیک تانک ها موءثر است و به دسته تغذیه و شیوه ی معاش ساکنان آن ساختمان مربوط است . 

عامل ها اثر گذار بر روش ی همت سپتیک تانک : 

اشکال و اقسام شوینده های بخصوص مصرفی در آن ساختمان و میزان آن و همینطور میزان آب مصرفی به وسیله اشخاص خانواده در کیفیت تلاش سپتیک اثر گذار هست . باز کردن توالت فرنگی

استدلال اساسی دیگر دما می‌باشد که در میزان کار باکتری ها سهم بسزایی داراست , هرچه دمای محیط سردتر باشد با کندی کارایی باکتری ها مواجه ایم و یا این که میزان آب سرد مصرفی آن ساختمان رابطه بدون واسطه با کار باکتری ها دارااست . به‌این خواسته با نصب سپتیک در عمق کمتر و همینطور عایق کاری آن فضای قابل قبولی را برای پرورش و نشر باکتری ها به وجود می‌آوریم . 

موادی که باعث مشکل در کارایی سپتیک تانک می شود دربرگیرنده مورد ها پایین است : 

شی ها غیرقابل تجزیه به وسیله باکتری ها مانند پلاستیک ها 
کود های شیمیایی 
روغن موتور 
سموم 
روش ی لوله بازکنی سپتیک تانک : 

از آنجایی که لوله های فاضلاب سپتیک تانک در بعضا موردها احتمال دارد در گیر گرفتگی شود استعمال از لوله بازکن های شیمیایی برای اینکار مطلوب نیست . مشاهده شده که اشخاص برای بازکردن گرفتگی لوله از مواد شیمیایی به کار بستن که‌این کار سبب ساز از در میان رفتن مواد و باکتری های بی هوازی می شود . رفتن مواد شیمیایی به داخل سپتیک تانک سبب ساز ساخت مشکل در تلاش سیستم سپتیک تانک می شود . برای خودداری از این فعالیت بایستی از آب داغ برای بازکردن لوله به کار گیری کرد . 

برای رفع گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب سپتیک تانک بایستی از فنرلوله بازکنی و دستگاه های کار کشته لوله بازکنی به کارگیری کرد . 

تعیین فرآورده لوله مطلوب برای لوله کشی فاضلاب 

از اقدامات با اهمیت در احداث ساختمان رعایت اصول در هنگام اجرای فاضلاب است . اجرای درست سیستم فاضلاب نیازمند بکاربردن لوله های مطلوب برای فاضلاب است . گزینش لوله برای فاضلاب او‌لین گام برای لوله کشی فاضلاب میباشد . 
گونه های لوله های فاضلاب : 
فرآورده لوله های فاضلاب می‌تواند چدنی , فولادی گالوانیزه , PVC , PE , و PP باشد . به کارگیری از لوله های مصرف شده مجاز نیست . 

کاربرد لوله های فولادی گالوانیزه در خاک ( ذیل کف زیر ترین طبقه یا این که در محوطه ) مجاز نیست . 

کاربرد لوله های پی او سی با آرم B و D : 
لوله و فیتینگ پلی وینیل کلراید ( PVC ) بایستی از گونه طاقت فرسا و طبق استانداردهاباشد . در استاندارد EN1329 لوله های با نماد “ B ” برای نصب در طبقات و لوله های با آرم “ D ” برای دفن در خاک و لوله های با نشانه “ BD ” برای نصب در طبقات ساختمان یا این که دفن در خاک اختصاص دارااست . 
کاربرد لوله با نماد A : 
در استاندارد ISO3633 لوله های با آرم A برای لوله کشی آب باران و هواکش فاضلاب و لوله های با نماد B برای لوله کشی فاضلاب , هواکش فاضلاب و آب باران اختصاص داراست . 
کاربرد لوله ی پلی اتیلن با نشانه B و D : 
لوله و فیتینگ پلی اتیلن با چگالی بالا ( PE ) طبق استانداردها باشد در استاندارد EN1519 لوله های با آرم “ B ” برای نصب در طبقات و لوله های با نشانه “ BD ” برای نصب در طبقات و هم دفن در خاک ( در تحت کف ذیل ترین طبقه ساختمان ) اختصاص داراست . 
کاربرد لوله های پلی پروپیلن با نماد B وD : 
لوله و فیتینگ پلی پروپیلن ( PP ) که اتصال لوله به لوله یا این که لوله به فیتینگ در آن از دسته نر و مادگی ( PUSH FIT ) و به یاری رینگ لاستیکی است بایستی طبق یکی‌از استاندارد هاباشد و در استاندارد EN1451 نماد های B و D و BD مثل استاندارد EN1329 می‌باشد . 
نکته ی اساسی دیگر در تعیین لوله برای نصب لوله های فاضلاب این است که لوله پاک , جدید و سوای هیچ دسته عیبی باشد . بطور نمونه اثراتی از سوختگی بر روی لوله چشم نشود . 
 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : بازکردن توالت فرنگی,توالت فرنگی,لوله بازکنی توالت فرنگی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 20:44

خلل در عبور آب به داخل فاضلاب و راز ریز شده آب از چاهک فاضلاب به معنای گرفتگی لوله ی فاضلاب می‌باشد . اشکالاتی ک در منازل و ساختمان های دیرین به دلیل جرم گیری لوله ها فراوان چهره میدهد . میزان لایه های جرم لوله اعم از عواملی است که به شما میگوید از چه روش می بایست برای بازکردن گرفتگی لوله ای فاضلاب استعمال کرد . لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به یاری چنته روش متداول و کاربردی است که در بیشتر موردها مشکلات گرفتگی لوله را برطرف می‌نماید . 

ولی به کارگیری از لوله بازکن چنته مزایا و معایبی هم دارااست که آشنایی این مزایا و معایب به شما در یافتن راهی جایگزین برای بازکردن گرفتگی لوله امداد خواهد کرد . لوله بازکن در تهران

مزایا بازکردن لوله به یاری چنته : 
در عمده مواقع علت گرفتگی لوله گیر کردن ذرات مواد غذایی , چربی ها و گیسو در لوله است . چنته توان بالایی در حذف این مواد و سوق دهی آن به داخل لوله ای فاضلاب داراست . بعداز ریختن چنته به باطن محل ورود لوله ی فاضلاب مواد زائد و جرم های سطحی لوله حل شده و قابل انعطاف میشوند . حجم اشغال شده بوسیله جرم های لوله از دربین رفته و قطر لوله ارتقا هست . بعداز آب و فاضلاب به خیر و خوبی از لوله عبور کرده و گرفتگی لوله برطرف می شود . 

معایب به کارگیری ازچنته برای بازکردن گرفتگی فاضلاب : 
اعم از معایبی که چنته واسید های لوله بازکنی بوجود می‌آورند پوسیدگی لوله ی فاضلاب است . متاسفانه بعضا اشخاص فارغ از اطلاع از این مسئله قصد در بازکردن گرفتگی های شدید لوله به یاری چنته دارا‌هستند . آنان برای رفع گرفتگی های شدید لوله مرتبا از چنته به کارگیری کرده و برای بازه زمانی ها میگذارند محلول باطن لوله باقی بماند و این فعالیت اسیب متعددی به سیستم لوله کشی فاضلاب میرساند و بعضا مواقع منجر شکاف شدن لوله می شود . ترک شدن و هدر رفتن آب فارغ از سمع و نظر شما منجر تولید نم و رطوبت در ساختمان شده و خطرارت دور از شوخی را در پی داراست . این فرمان در لوله کشی های دیرین به فراوانی مشاهد می شود . 

روش جایگزین برای به کارگیری از محلول لوله بازکن چنته : 
به کارگیری از چنته برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله مطلوب نیست . یک کدام از از طریق های جایگزین و کارآمدی که هیچ آسیبی هم به سیستم لوله کشی فاضلاب شما وراد نمیکند به کار گیری از فنر لوله بازکنی برقی می‌باشد . 

روش معمولی ای برای بازکردن رویکرد فاضلاب : 
معمولی ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین خط مش در خانه , به کارگیری از پودر رخت شویی می باشد . روش فعالیت بدین صورت است که آب داغ را مقداری گشوده کرده تا وارد رویه فاضلاب شود , آنگاه نصف قوطی پودر رختشویی اختصاصی دست یا این که به عبارتی پودر لباس شویی را در چاهک ریخته و مجددا آب داغ را گشوده می کنیم . الباقی پودر را نیز درپی همراه با آب داغ به درون چاهک میریزیم . 

می بینید که چقدر سرعت بالا رویکرد فاضلاب گشوده میشود . در بعضا از گرفتگی های روش فاضلاب بجای پودر دست از شامپو نیز میتوان استعمال کرد . 
استدلال گرفتگی رویه فاضلاب عده شدن موی در درون لوله , سیفون و جرم به دست آوردن آنهاست که بازدارنده از عبور آب می شود . معمولا جرم چربی بدور موها گرفته میشود و پودر رختشویی یا این که شامپو منجر حل شدن جرم و رها شدن موها شده و منش فاضلاب گشوده میشود . این عمل را سود سوزآور یا این که چانته نیز انجام میدهند که خورنده چربی می‌باشند . ولی متاسفانه این مواد به لوله های شیوه فاضلاب و سیفون ها به ویژه در ساختمانهای سابق که اکثر اوقات از فرآورده چدن می‌باشند و خیر از پلاستیک , جراحت می زنند و سبب ساز پوسیدگی و شکاف شدنشان میگردند . 

این روش برای گرفتگی های معمولی لوله ها کاربرد دارااست خیر گرفتگی های شدید که چه بسا یک قطره آب نیز رد نمی‌شود . در موردها وخیم حتما بایستی از یه لوله بازکن کارشناس امداد گرفت . 

لوله بازکنی چاهک حیاط 
بالا زدن آب از چاه ایوان ساختمان های دیرین اعم از صحنه هایی است که برای اشخاص ابدا خوشایند نیست . بالازدن آب از چاهک ایوان به دلیل گرفتگی لوله های حیاط و گیر کردن شی فرنگی در لوله بالکن چهره میدهد . نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب منجر گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی شیوه عبور آب را سد می نماید . روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه حیاط موجود هست که بسته به شدت گرفتگی عملا سبب ساز بازشدن چاه ایوان خواهد شد . اعم از این روش ها می شود به به کار گیری از محلول های ارگانیک و شیمیایی لوله بازکنی , و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره نمود . 

رفع گرفتگی چاه ایوان : 
برای بازکردن چاه حیاط می‌توانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا این که چنته به کار گیری فرمائید . در بخش اعظمی از موردها به کار گیری از محلول های ارگانیک هم پاسخگو خواهند بود . 

در‌صورتی‌که ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی ارگانیک استعمال نمایید یک استکان جوش شیرین و یک استکان نمک را با یکدیگر ترکیب کرده و باطن چاه بریزید . آنگاه یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه فرمایید تا گرفتگی برطرف شود . این فعالیت را اگر چه بازه زمانی یکبار انجام دهید . 

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم مشقت بار در لوله ی فاضلاب نمیتوان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت . 

استعمال ی فراوان و مکرر از محلول های لوله بازکنی سبب ساز پوسیدگی لوله های فاضلاب حیاط خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را در ادامه خواهد داشت . برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله , موسسه ها لوله بازکنی با یاری پمپ تراکم هوا یا این که فنر های لوله بازکنی تخت‌گاز گرفتگی چاه ایوان را برطرف خواهند کرد . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله باز کن,لوله بازکنی تهران,لوله باز کن در تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 18:26

 

فضاهای بزرگ را به چه شکل می توان با دست کم انرژی خنک کرد ؟ چه‌گونه می توان مخارج مربوط به سیستم های سرمایشی را کاهش اعطا کرد ؟ شایسته ترین سیستم سرمایشی برای فضاهای صنعتی , فضاهای مالامال رفت و امد چه می‌باشد ؟ 
کولر صنعتی و به کار گیری از آن شایسته ترین جواب به سوال ها بالا هستند . کولر صنعتی گرماسرد با جایگاه انرژی و سیستم در دست گرفتن هوشمند نسل نوینی از سیستم های سرمایشی در مرز و بوم میباشند . 
کولر صنعتی گرماسرد با داشتن واسط تبخیری سلولزی به میزان قابل مراعات ای در مصرف آب صرفه جویی مینماید . 
پد سلولزی می بایست از ساختار مستحکمی برخوردار باشد و در مقطع زمان طولانی کیفیت و انسجام خویش را مراقبت کند . استعمال از پد سلولزی مرغوب می‌تواند تا 25 % در مصرف آب صرفه جویی تولید نماید . تعمیرات کولر آبی تهران
پد سلولزی چه می باشد ؟ 
پد سلولزی یک کدام از واسط های تبخیری پرکابرد در صنعت های تهویه می‌باشد . از پدهای سلولزی در هواسازها , کولر های صنعتی , گلخانه ها , مرغداری ها و . . . به فعالیت گرفته می شود . 
پد سلولزی از لایه های ظرافت نوعی برگه مخصوصا ( کرافت ) ساخت می شود . خواص کرافت در جذب فراوان بالای آب میباشد که اثرات زیاد مطلوبی در ارتقاء بازده سیستم های برودتی ساخت می نماید . 
در فرآیند ساخت پد سلولزی کاغذها بعداز سپری کردن مراحل های متعدد در زاویه های 30 و 60 رتبه نسبت به نیز قرار میگیرند 
مزایای به کار گیری از پد سلولزی 
اقتدار جذب آب به وسیله پد سلولزی زیاد بالا میباشد . یک متر مکعب پد سلولزی میتواند 60 لیتر آب را در خویش جذب کند . که‌این اندازه جذب زیاد فراتر از پوشال های کهن مورد به کارگیری در کولر سنتی میباشد . 
پد سلولزی با ساختار مستحکم خویش از انتقال قارچ ها , باکتری ها و ذرات زیان آور برای تن درستی بشر دوری می نماید . 
دارنده خواص مویینگی تماما یکنواخت در تمامی مقاطع پد که سبب به پراکندگی به طور کامل یکنواخت آب در سطح ها گوناگون پد سلولز میشود . 
عدم تولید رسوب در مرحله پد سلولزی موجب می شود که جنبش آب و هوا به راحتی در مرحله آن چهره دهد . 

تفاوت کولر سلولزی و کولر معمولی در چیست؟ 

سیستم های خنک کننده تبخیری ( Evaporative Air Cooling Systems ) از مکانیسم دوچندان معمولی ای پیروی می نمایند . این دستگاه ها بر طبق انرژی نهان تبخیر آب پباده سازی گردیده اند . بنابراین که هوای گرم محدوده از روی پدهای تر عبور داده می شود . گرمای خویش را به آب داده و از سیستم بیرون می شود . خروج هوای خنک شده بوسیله حرفه های سیستم به محیط سوق‌دهی شده و منجر خنک سازی محدوده متبوع می شود . آب هم تبخیر شده و از چرخه عملیات بیرون می شود . ولی نکته حائض اهمیت در‌این پروسه آنتالپی بالای تبخیر آب است و جور تماس آب و هوا . علاوه بر بقیه شاخصه های فنی و طاقت فرسا افزاری سیستم کولر سلولزی وجه تمایز این کولرها در گونه پد مورد به کارگیری در آن هاست . درین مقاله قصد داریم در زمینه‌ی تفاوت کولر سلولزی و کولر معمولی پوشالی یا این که گونه های دیگر کولرهای تبخیری با گونه های پدها مشاجره کنیم . 

بررسی تفاوت کولر سلولزی و کولر معمولی 

مبنا عمل پدهای سلولزی 
احتمال دارد بتوان بیشتر ترین تفاوت کولر سلولزی با کولر معمولی را در دسته کارایی پدهای سلولزی جست و جو کرد . پدهای سلولزی از گونه های متفاوت صفحه ها صفحه سلولزی ( Cellulose Paper Sheets ) تشکیل شده گردیده اند . این کاغذ ها دارنده شیارهای تخصصی و معلوم , زوایای شیار منحصر و مستدل و همینطور روکش های رزینی و … مختص خویش را دارا‌هستند که به آنان قابلیت و امکان های خاصی را نسبت به مدل کاربری می‌بخشند . 


تفاوت کولر سلولزی و کولر صنعتی پوشالی 

پدهای سلولزی در گونه های و اقسام متفاوت ساخت شده و مورد استعمال قرار می‌گیرند . همه گیرترین گونه های پدهای سلولزی پدهای سلولزی 7090 و 5090 میباشند . هرمورد از این گونه های خصوصیت های منحصربه‌فرد بفرد خویش را دارا‌هستند که متناسب با کاربری پدها پباده سازی شده‌است . به عنوان مثال پدهای 5090 اکثر وقت ها برای مصارف صنعتی مطلوب می‌باشند . در حالی که پدهای 7090 بیشتر مصارف خانگی دارا‌هستند . 
همان گونه که تصویر بالا مشاهده مینمایید پدهای سلولزی دارنده بعدها استاندارد مشخصی می باشند . ارتفاع ( Length ) , پهنا ( Width ) و عمق ( Depth ) این پدها بر طبق نیاز استفاده کننده و اما دسته پد گوناگون است . نیز چنین از سایر پارامترهای ابعادی پدهای طول پد ( Pad Height ) و طول شیار ( Flute height ) هم قابل بررسی است . زاویه شیارها هم غیر قابل دیده پوشی است . به‌دنبال به تاثیر زاویه شیار پدهای سلولزی در تلاش کولر سلولزی و تفاوت کولر سلولزی و کولر معمولی بیشتر خوا‌هیم پرداخت . 

 

تفاوت کولر سلولزی و کولر معمولی 
در تحت مزایای کولرهای سلولزی نسبت به بقیه گونه های کولر های تبخیری اعم از کولرهای پوشالی یا این که معمولی را بصورت خلاصه آورده ایم : 
۱ ) عدم مقاومت در قبال هوا ( No resistance against air ) 
زوایای پدهای سلولزی به گونه ای پباده سازی شده‌است که در قبال هوا از خویش مقاومت نشان نمی‌دهند . این پدها هوای گرم را در خویش جای داده و به آن اجازه‌ی تماس متقابل با آب را میدهند . لذا نیز از منظر تماس میزان هوای بیشتر با آب و نیز از منظر زاویه‌ی تماس مطلوب , بازده خنک‌سازی ارتقاء پیدا میکند . این محاسبه‌ی زاویه در حالی صورت پذیرفته است که جریان آب در زمان پدها هم به طور تماما تخصصی و اکانت شده بوده و سوای هیچ‌گونه ریزشی است . 
۲ ) عدم تجمع آب در سیستم ( No jamming damage ) 
به دلیل عدم تجمع آب در سیستم که از ساختار ظاهری پدهای سلولزی ناشی می شود , خطر زخم به موتور نیست . به این دلیل که آب به تحت ( Trunk ) ریزش می‌نماید . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات کولر آبی,تعمیر کولر آبی,تعمیرات کولر آبی تهران, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 1:02

بوی بد فاضلاب یکی مشکلات هر خونه ای میباشد که چه بسا بعداز نظافت کردن توالت بازهم بوی بد اون ازبین نمیره . در اینجا توضیح میدیم علت بوی بد چاه چیه و چطور میتونیم بوی بد رو از دربین ببریم . رفع بوی بد فاضلاب

علت بوی بد فاضلاب 
بوی بد فاضلاب نشون دهنده نشت گاز فاضلاب می‌باشد و میتونه عوارض مختلفی داشته باشه که در اینجا به وسیع ترین عوارض اون می‌پردازیم : 

سیفون سرویس بهداشتی 
در اولی تراز برای کشف کردن علت بوی بد فاضلاب می بایست سیفون سرویس بهداشتی رو بررسی کنیم . اعم از کارهایی که برای پرهیز از بلند شدن گاز فضلاب یا این که هیدروژن سولفید در سیستم لوله کشی ساختمان انجام میدن گذاشتن سیفون در لوله ها است . بیشتر مواقع سیفون با فلاش تانک غلط گرفته میشه و لازمه بدونیم سیفون یا این که شترگلو پایین سنگ دستشویی نهاده میشه و مدام مانند یک ظرف مالامال آب است . سیفون دستشویی مدام مقداری آب داخل خودش نگه میداره تا بوی بدی از چاه بلند نشه . 

لبریز شدن چاه فاضلاب 
اگه چاه فاضلاب مالامال بشه واضح میباشد که بوی بد فاضلاب در دور و بر میپیچه که در این‌حالت بایستی بلافاصله به شرکتهای تخلیه چاه زنگ بزنین . 

پارگی لوله فاضلاب 
از عارضه ها بوی بد فاضلاب میتونیم به پارگی لوله فاضلاب و نشت فاضلاب به دیوار های اطراف اشاره کنیم . پارگی معمولا به دلیل فرسوده بودن لوله فاضلاب یا این که لبریز شدن اون میباشد . اگه لوله ترکیده باشه می بایست با گاز نقص‌ رو برطرف کنیم زیرا در غیر اینصورت سبب ساز نشست ساختمون میشه . 

فرسوده شدن چاه فاضلاب 
چاه های فرسوده ساختمون های سابق علاوه بر داشتن بوی بد مشکلات دیگه نیز مانند رسوب لجن ها به دیوار فاضلاب دارن . رسوب لجن ها سبب ساز میشه که چاه فاضلاب مکررا مالامال بشه و تخلیه چاه راه‌حل صدق برای این نقص‌ نیست و برای رفع این ایراد نیاز به لایروبی چاه میباشد که انجام این عمل به عهده شرکت ها خدماتی است . در‌صورتی‌که برای لایروبی چاه خونه تون نیاز به یک شخص فنی دارین ; میتونین از روش لایروبی چاه پیرو اشخاص فنی مورد نظرتون بگردید . 

رویکرد های از در بین بردن بوی بد فاضلاب 
برای رفع بوی بد فاضلاب میتونیم در سیفون ( شترگلو ) آب بریزیم تا آب اون عوض بشه اگه این شیوه پاسخ نداد میتونین از خط مش های ذیل که فارغ از به کارگیری از مواد شیمیایی است و توی هر خونه پیدا میشه استعمال کرد : 

جوش شیرین و سرکهرفع بوی بد فاضلاب با سرکه و جوش شیرین 
نصف واحد اندازه گیری جوش شیرین رو باطن لوله فاضلاب بریزین 
نصف واحداندازه گیری سرکه سپید نیز به اون طولانی تر کنین 
در فاضلاب رو بپوشونین و بعداز ۵ دقیقه آب گرم رو گشوده کنین 
اگه گشوده نیز بوی اومد این عمل رو چند دفعه تکرار کنین 

جوش شیرین و نمک 
یک جام جوش شیرین , یک جام نمک و یک کتری آب جوش رو درون لوله فاضلاب بریزین . محلول جوش شیرین و نمک , محلولی توانمند برای رفع بوی بد فاضلاب است . 

جوش شیرین و آبلیمو 
کمتر از نصف واحد اندازه گیری آبلیمو و جوش شیرین رو باهم ادغام کنین تا مایع خمیری صحیح بشه و اون رو درون لوله فاضلاب بریزین و پس از یکسری دقیقه آب سرد رو گشوده کنین . 

سرکه سپید و لیمو 
مانند تصویر پایین لیمو رو تیک تیکه کنین و درون قالب یخ مکعبی بریزین و باطن قالب رو با سرکه سپید مالامال کنین . اگرچه روز یکی‌از قالب هارو باطن لوله فاضلاب بریزین و روی اون آب سرد گشوده کنین تا قالب ها خرد بشن . رفع بوی بد با لیمو و سرکه 

ادغام آب و آهک 
۱۰ لیتر آب رو با ۱ کیلو آهک ادغام کنین . 
بعداز چندین ساعت اون رو تکون به این و از صافی بگذرونین . 
صاف کردن ترکیب رو برای مقطع متعددی در لوله فاضلاب بریزین . 
چوب کبریت 
یکی پرسرعت ترین و جذاب ترین روش های از فی مابین بردن بوی بد دستشویی به کار گیری از چوب کبریت است . گوگردی که از سوختن چوب کبریت آزاد میشه بوی بد رو جذب خودش میکنه , پس برای اینکار یک یا این که تعدادی چوب کبریت رو بسوزونین . 

هشدار 
برای رفع بوی بد فاضلاب از نفت استعمال نکنین . نفت منجر میشه باکتری های تجزیه کننده لجن های چاه از فی مابین برن که در‌این‌حالت‌ لجن ها در کف چاه باقی میمونن و نمیذارن آب تو زمین بره و پس از مدتی سبب ساز لبریز شدن چاه میشن , علاوه بر این نفت سبب ایراد در تصفیه فاضلاب نیز میشه . 

تاثیر گازهای فاضلاب بر تندستی آدم 
گاز فاضلاب یا این که گاز سولفید هیدروژن گاز های زیاد سمی هستن که بر اثر تنفس مشکلاتی رو پیرو داره . اگه غلظت گاز کم باشه منجر مشکلاتی مانند تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی , خواب آلودگی , موقعیت تهوع , استفراغ , رمز درد و بی حالی میشه . 

اگه گازهای فاضلاب غلیظ باشه و به دیده برخورد کنه , دیده ملتهب و قرمز‌رنگ میشه و ممکنه این نشانه ها همراه با درد نیز باشه . همینطور دیده به روشنایی اساسی میشه و بر اثر تنفس گاز فاضلاب , آدم در گیر سرفه , درد در گلو و بینی و همینطور خلل تنفسی میشه . در صورت شدت بیشتر , کاهش ضربان قلب و پیدایش علامت ها خستگی و ایراد خواب و مشکل گوارشی بهمراه عرق سرد و چه بسا مرگ هم احتمال دارد صورت دهد . 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : رفع بوی بد, بوی فاضلاب,راه حل رفع بو, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 4:00

 

British Thermal Unit : واحداندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی میباشد . در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک جايگاه از 60 درحه فارنهایت به 61 جايگاه فارنهایت برساند . 

موتور بعضا کولر های گازی برای بخشها جغرافیایی تشکیل‌شده گردیده اند . برای مثال بعضا از آن ها ویزه بخش ها گرم ومرطوب میباشند که ارزش بالا تری دارا هستند , نظیر کولر های گازی با کمپرسور پیستونی تروپیکال . در شرایطی‌که شما در جایی نظیر مشهد مقدس زندگی میکنید نیازی به‌این جور کولر ها ندارید . پس پیشین از خرید , جور استعمال را گزینش نمائید تا در گیر خسارت نشوید . نصاب کولر گازی در مشهد

برق مصرفی کولر گازی های پنجره ای 2 برابر کولر گازی های اسپلیت است . در صورتیکه با صبر و تحقیق کولر گازی را گزینش نمائید - چه بسا در‌حالتی که مقداری گران خیس باشد که مقام برق مصرفی آن A باشد , در زمان یک سری سال این مبلغ از پرداخت قبض جبران خواهد شد . 

درحال حاضر نوبت خرید کولر گازی است . کوتاه ترین , شایسته ترین و مرسوم ترین روش خرید کولر گازی بعد از مشورت و گردآوری داده ها و تصمیم گیری پایانی به طور تلفنی است . صرفا کافی است داده ها اضطراری , دربرگیرنده متراژ محل , تعداد پنجره , ساعت‌ها به کارگیری از کولر گازی و تعداد نفرات بومی در محیط و . . . را به عمل شناسان فروش اعلام فرمایید . سایر امور به طور خودکار انجام میگیرد . 

چه به بازار بروید و چه تلفنی کولر گازی متبوع را تهیه و تنظیم فرمایید , حتما می بایست به یکسری از نکات دقت داشته باشید , بدانید که امضا کردن فرم تحویل کولر گازی بعداز نصب , یعنی تایید صدق نصب وسلامت کولر گازی پس هر کاری واجب است تا پیش از امضای صفحه انجام دهید . 

کولر های گازی که به طور قاچاق وارداتی گردیده اند , سریال ساخت دستگاه با تیغ از روی کارتن بریده شده ویا مخدوش است و فاقد گارانتی میباشند . ولی که مقداری ارزان خیس اند اما خرید آن ها یعنی ریختن پول در جوی آب ! پس کولر گازی فارغ از ضمانت طومار نخرید . 

متاسفانه در کشور‌ایران داشتن ضمانت طومار برای متاع تحمیلی نیست و تنها مزیت یک متاع به حساب آورده می شود . این مورد سبب ساز می شود گهگاه مندرجات برخی از ضمانت طومار ها آن قدر دو پهلو وگنگ باشد که مصرف کننده به کمترین حقوق و دستمزد خویش رسد , پس اطلاع از مندرجات ضمانت طومار موسسه ها از ضررهای احتمالی دوری خواهد کرد . 

بها کولر گازی های گازی اعلام شده از سمت موسسه ها داخلی یا این که خا رجی , به بها درب کارخانه , اکثر فروش ومصرف کننده تقسیم می شود , همینطور در فصول متعدد سال ارزش ها تغییر و تحول می نمایند . شایسته ترین فعالیت پرسیدن ظریف بها کولر گازی است . 

مواظب مخارج مخفی بعداز خرید کولرگازی باشید . نصب بخش اعظم کولر گازی ها بدون‌پول است البته هزینه هایی نظیر لوله , آهنگری و . . . برعهده خریدار است . همینطور گهگاه از مواقع بها قطعات یدک و حقوق و دستمزد سرویس ها بعداز فروش موسسات , از خویش کولر گازی خریداری شده بیشتر است . 

تعداد مرکز ها نصب خدمت سرویس ها پس از فروش شرکت ها وارد کننده و آفریننده کولر گازی مزیتی است نسبت به رقبا . 

از فروشنده بخواهید نزدیک ترین محل نمایندگی نصب و یا این که دفتر کار دارای اهمیت سرویس ها بعداز فروش کولر گازی خریداری شده را تحت فاکتور قیدکند . به دلیل آنکه در صدق وسهولت رابطه و نصب سرعت بالا کولر موءثر اس . 

داشتن دفترچه ارشادوراهنمایی پارسی و یا این که CD راهنمای به کار گیری از کولر گازی و یا این که سرویس ها زمان ای بدون‌پول , می‌تواند مزیتی برای گزینش برند متبوع باشد . 

در اختیار گرفتن از رویه بدور و پانل کولر گازی ( در کولر های اسپلیت ) بوسیله بعضا از موسسه ها ضمانت نمیشود و یا این که ضمانت کمپرسور کولر گازی در زمان گارانتی , با قید شرط و البته و در حالتی‌که است . عبارت ( فارغ از قید و شرط کمپرسور گارانتی می شود ( تضمین کننده منافع شماس . 

ضوابط برخی از شرکتهای نصب کننده کولر گازی به‌این صورت است که شماره سریال مندرج روی برنامه خردسالان یونیت داخلی و یونیت فرنگی کولر گازی را از شما می خوا هند . خوب تر است تا وصال کولر گازی , شماره سریال ها را از فروشنده گرفته و به سرویس ها پس از فروش جهت نوبت گیری نصب اعلام نمائید . 

پرداخت هر نوع وجه مازاد بیرون از تعرفه نصب کولر گازی را با کمپانی کلیدی هماهنگ نمایید . 

به کارگیری از مواد ضدزنگ در کولر گازی های اسپلیت منجر طولانی شدن قدمت دستگاه وشبکه کندانسوز و تبادل پر سرعت گرما وسرما می شود ودر کاهش مصرف برق و بازده آخرین تاثیر متقابل دار . 

در بعضا از کولرهای گازی اسپلیت علاوه بر سرمایش , گرمایش زا هم می باشند , و از شیربرقی یا این که المنت مستعمل که شیربرقی سعی و مصرف برق کمتری هم دارا هستند . 

درصورتی که کولر گازی باکنترل ازراه بدور میخرید , بهتراست دکمه خاموش وروشن کردن کولر گازی , علاوه بر در اختیار گرفتن روی پانل کولر گازی هم درنظرگرفته شده باشد . که در مواردی که ریموت در دست گرفتن از فعالیت زمین خورد , بتوان از دستگاه به کارگیری کرد . 


آغاز ضمانت طومار های کولر گازی اکثر وقت ها شرکتهای دارنده سه مورد است : 

از مورخ صادر شدن فاکتور 
از مورخ نصب کولر گازی 
از مورخ ایجاد کولر گازی 

شما خوب تر است که مورد دوم را گزینش فرمایید . 

مجموعه آب و هوایی مرزو بوم عزیزمان کشور ایران عبارتند از : 
برای شهرهای معتدل و مرطوب 
برای شهرهای گرم و کم آب 
برای شهرهای گرم و مرطوب 


برای هرمورد از تیم های آب و هوایی سه موقعیت موجود هست که عبارتند از : 
جور نخستین : ( معتدل و مرطوب ) 
اماکن مسکونی : برای هر متر مربع 400 تا 500 بی تی یو 
اماکن اداری : برای هر متر مربع 500 تا 700 بی تی یو 
اماکن تجاری : برای هر متر مربع 700 تا 1000 بی تی یو 

نوع دوم : ( گرم و کم آب ) 
اماکن مسکونی : برای هر متر مربع 500 تا 600 بی تی یو 
اماکن اداری : برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو 
اماکن تجاری : برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو 

مدل سوم : ( گرم و مرطوب ) 
اماکن مسکونی : برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو 
اماکن اداری : برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو 
اماکن تجاری : برای هر متر

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : نصاب کولر گازی,نصاب کولر گازی مشهد,نصاب کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 201 تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 23:30

منتخب : امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش بشر ها ارتقا یافته است . استعمال از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یکی اجزای لاینفک معاش روز جاری انسان شده‌است . 

امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش آدم ها ارتقاء یافته است . استعمال از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یک کدام از اجزای لاینفک معاش روز جاری انسان شده‌است . براین اساس به دور از توقع نیست که ساخت کنندگان امکانات خانگی و صنعتی در ادامه ارائه فناوری های هوشمند برای یوزرها بوده و در این راه از نیز سبقت بگیرند . تعمیر کولر آبی مشهد
یکی‌از سیستم های دارای اهمیت در ساختمان های مسکونی , اداری , ورزشی , و تجاری و صنعتی سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند . اشکال مختلفی از این سیستم ها جهت کاربری های متفاوت به یوزرها عرضه می شود . و به طور مداوم کیفیت اجزا , طریق سعی , بازده , مصرف انرژی و بقیه فاکتورهای مرتبط با افزایش عملکرد آنها اصلاح می شود . سیستم های گرمایشی و سرمایشی متناسب با محیط های مسکونی و صنعتی اکثر اوقات به طور های گازی و آبی رنگ دردست درخواست کنندگان قرار دارا‌هستند . 
کولر صنعتی سلولزی پلیمری 
یک کدام از جدیدترین و به روزترین سیستم های سرمایشی , کولر صنعتی سلولزی پلیمری است . همان طور که از اسم این نسل از سیستم های خنک کننده بر می‌آید با دقت به میزان هوادهی و گنجایش , این سیستم های برای کاربری های تجاری و صنعتی و تالار های بزرگ تولیدی دوچندان کارآمد میباشند . 

روش کارایی کولر صنعتی سلولزی پلیمری 

طرز سعی کولر صنعتی سلولزی پلیمری مثل ساید کولرهای آبی رنگ با به کار گیری از تبخیر آب است ( Evaporative Cooler ) . هوای گرم محیط در تماس با پدهای مرطوب کولر گرمای خویش را به آب داده و خنک می شود و منجر تبخیر آب می شود . در‌این سیستم , آنتالپی تبخیر بالای آب فاکتور حیاتی کارکرد سیستم است چرا‌که منجر خنک سازی هوای گرم تا دمای پایینی می شود . 

کالا بدنه کولر صنعتی سلولزی پلیمری 

با دقت بدین این‌که بدنه این سیستم های سرمایشی تبخیری از پلیمر درست شده , مقاومت ( Resistance ) بدنه در قبال آب و بقیه فاکتورهای محیطی زیاد فراتر از کولر های معمولی است . در کولرهای آبی‌رنگ معمولی با بدنه فلزی معمولا بدنه بعد از مدتی در تماس با اب مبتلا پوسیدگی می شود . البته کالا پلیمری بدنه این کولرها منجر ارتقا قدمت موثر دستگاه شده‌است . به علاوه , می نمیتوان زیبایی ظاهری و وزن زیر این بدنه ها را فراموش کرد . 

پدهای خنک کننده کولر صنعتی سلولزی پلیمری 

کولرهای آبی‌رنگ معمولی که با پوشال های معمولی عمل می نمایند معمولا بعد از بازه زمانی کوتاهی بازده خنک سازی خویش را از دست می دهند . چرا‌که پوشال ها بعد از مدتی در تماس با آب حاد می‌شوند . پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) از صفحه های کاغذی سلولزی تشکیل‌شده گردیده اند . 

مزایای این پدها را به اختصار چنین می توان تیتر کرد : 

• ساختار منظم این پدها منجر می شود هوا در درون پدها حبس شده و به طور بی نقص با آب در تماس باشد . 
• میزان جذب آب در‌این پدها به حداکثر رسیده است تا بازده خنک سازی را ارتقاء بخشد . 
• قدمت موثر پدهای خنک کننده سلولزی دوچندان فراتر از پوشال های معمولی ( 3 الی 5 سال قدمت اثرگذار ) است . 
• پدهای سلولزی تحت عنوان یک غربال هوا در درون کولر صنعتی سلولزی پلیمری کار می نمایند . بناراین آلودگی ها و گرد و غبار جانور در هوا را جذب کرده و در خویش نگه می دارا هستند . 
• رسوب زدایی پدهای سلولزی زیاد راحت صورت می پذیرد . 
• نصب نخستین و بده بستان این نسل از پدهای خنک کننده زیاد سهل و آسان است . 
• استعمال از پدهای سلولزی خنک کننده میتواند سبب ساز تنفسی سلامت در محیط های مخصوصا صنعتی گردد . 
• قمیت پدهای سلولزی زیاد مقرون به صرفه است . 
• میزان هدررفت آب در‌این پدها با به کار گیری از ساختار کانال ای و زوایای تخصصی به دست کم رسیده است . 
تجهیزات و مزایای کولر صنعتی سلولزی پلیمری 
در مطالب فوق الذکر درباره‌ی مزایای بدنه پلیمری و پدهای سلولزی مرتبط با آن مشاجره شوید . در‌این بخش کارایی داریم بقیه جوانب مثبت یا این که احیانا منفی کولرهای صنعتی سلولزی پلیمری را در بوته دعوا در اختیار بگذاریم . در ذیل , تنی چند از معمول ترین تجهیزات و مزایای کولرهای صنعتی پلیمری سلولزی آورده شده‌است . 
• قابلیت استعمال از اینورتر جهت ارتقای بازده خنک سازی با به کارگیری از تغییر و تحول روش سعی کمپرسور و خروج از وضعیت روشن خاموش ( On/Off ) 
• ارتقاء منفعت وری در مصرف انرژی با استعمال از نصب اینورتر که با حذف شروع مداوم کمپرسور باعث کاهش مصرف برق و در فیض کاهش مخارج ناشی از آن می شود . 
• پباده سازی شده در گنجایش های گوناگون برای کابری های مختلف , و در بعضا از دسته ها قابلیت و امکان تهیه و تنظیم جندین گنجایش بصورت دستی ( Manual ) یا این که با استعمال از ریموت در دست گرفتن ( Remote Control ) درنظرگرفته شده شده‌است . 
• هوشمند سازی سیستم کولر صنعتی سلولزی پلیمری جهت حصول امکان در اختیار گرفتن از روش به دور سیستم به وسیله نرم افزار های منحصربه‌فرد 
• به کار گیری از ترموستات و سیستم ترمومتر هوشمند و خود کار به گونه ای که رتبه حرارت متبوع را تهیه و تنظیم کرده و از آمدن فشار زیاد بر روی کولر می کاهد . بدین ترتیب سیستم دیرتر در گیر سایش و فساد می شود . 
• قدمت موثر بالا به دلیل تعیین بدنه , پد و اجزای داخلی کیفیت خوب و نیز چنین قابلیت و امکان نصب اینورتر و سیستم هوشمند در دست گرفتن دما 
• نصب مضاعف راحت 
• تعمیر و حفظ کم هزینه و سهل 
• قابلیت و امکان به کارگیری از دو دسته حرفه محوری یا این که اکسیال ( Axial ) و سانتری فیوژ ( Centrifuge ) به خواسته هوادگی به بالا و روبرو . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیر کولر آبی,کولر آبی,نصب و تعمیر کولر, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 218 تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 21:11

به فصل سوزوسرما نزدیک شدیم , هوا روز آپ تو دیت سرد خیس می شود . 

پکیج شوفاژ دیواری یکی‌از محصولاتی است که برای گرم کردن منزل از روش نصب شوفاژ در منزل بکار میرود . 
مطمنا شما هم به یک تعمیر عمل حرفه ای جهت نوسازی یا این که refresh پکیج شوفاژ یا این که آبگرمکن خویش دارید . 

هزینه نصب آبگرمکن چقدر است ؟ 
آب داغ بخش مهمی از معاش امروزی و یک ضرورت است . براین اساس تعیین آن و نصب یک بخاری آبگرمکن می‌تواند یک تصمیم اصلی و دورازشوخی در منزل شما باشد . تعمیر آبگرمکن
این‌که شما تصمیم بگیرید یک آبگرمکن کهن را تعمیر نمایید و یا این که سیستم نو پکیج شوفاژ دیواری را نصب نمایید می بایست به جیبتان نگاه نمائید ! زیرا بها تعمیر آن دوچندان کمتر از یک سیستم تازه است ولی نباید فراموش کنیم که یک آبگرمکن تازه میتواند شما‌را تا یک‌سری سال از خدمت و تعمیر آن غنی نماید . 

هزینه نصب آبگرمکن 
آبگرمکن مخزن دار : 200 لیتر محدوده بها ( 2 . 800 . 000 تومان ) 
آبگرمکن سوای مخزن : ( 6 . 000 . 000 تومان ) 
آبگرمکن ها به دو گونه مخزن دار و فارغ از مخزن گوناگون تقسیم میشوند : 
واجب است بدانید که هر دو آنان آب را گرم می نمایند البته به 2 روش متعدد . 
در گونه مخزن دار ابتدا آب باطن آن به اندازه 200 لیتر ذخیره می شود و به دمای تهیه شده میرسد و زمانی شیر آب داغ را گشوده فرمایید , آب داغ داخل لوله ها جریان مییابد . 
در جور آبگرمکن فارغ از مخزن , آب باطن مخزنی ذخیره نمی‌شود و فقط هنگامی که شما از روش شیر آلات آب گرم را گشوده می‌کنید آب داغ داخل لوله ها جریان میابد . 
هر دوآنها معایب و مزایا خویش را داراست که به آن‌ها اشاره می‌کنیم : 
آبگرمکن مخزن دار : 

مزایا 
1 . تکنولوژی ثابت شده و به خیر عمل می نماید . 
2 . هزینه تقریبی آن نصف آبگرمکن سوای مخزن است . 
3 . نصب راحت تری داراست . 
4 . ترقی در تکنولوژی و مواد خالق آن , سعی اش را ارتقا داده است . 
5 . قادر است حجم متعددی از آب را گرم نماید . 
6 . زمان نصب آن حداکثر 3 تا 4 ساعت است . 
معایب 
1 . مدام روشن می‌ماند , چه بسا وقتی که به آب گرم نیاز ندارید . 
2 . فضای متعددی را می گیرد . 
3 . تنها حدود 70 درصد آب باطن مخزن را میتوانید به کار گیری فرمائید , 30 درصد آن هدر می‌رود . 
4 . صرفا می بایست در اتاق و محیط سقف بسته نصب شود . 
5 . ارتفاع قدمت حداکثر 12 سال است . 

آبگرمکن فارغ از مخزن 

مزایا 
1 . قادر است هر ساله 25 درصد مخارج آب گرم را کاهش دهد . 
2 . صرفا 5 % هدر رفت انرژی داراست که در مقایسه با مخزن دار دوچندان کم است . 
3 . کوچکتر از آب گرمکن مخزن دار است . 
4 . می‌تواند در هر کجا نصب شود , چه باطن و چه بیرون از منزل 
5 . ارتفاع قدمت حداکثر 20 سال است . 

معایب 
1 . هزینه دوبرابری نسبت به جور مخزن دار 
2 . نصب و راه‌اندازی آن پاره ای گران خیس است ( به خاطر مصرف لوله ) 

چه وقتی به یک آبگرمکن تازه نیاز داریم ؟ 
آیا شما نیاز به آبگرمکن نو دارید ؟ نیاز است مورد ها پایین را بررسی فرمائید : 
1 . آب در هم اکنون چکه کردن باشد . 
2 . لوله ها زنگ زده باشد یا این که رنگ های رنگ زرد و غیر روشن ظهور کرده‌با‌شد . 
3 . آب به مقدار کافی گرم نمیشود . 
4 . در شرایطی‌که آب گرم نمی‌شود ممکن است کل سیستم در گیر نقص‌ شده‌است . 
5 . در صورتی‌که آب دارنده بوی تعجب آور و غریب یا این که مزه فلزی باشد , این علامت فساد آبگرمکن است . 
6 . در حالتی که سن آن بیشتراز حد رقم خورده باشد . 
7 . دارنده صدای تعجب آور غریب باشد . 

آبگرمکن‌ شمسی 

بعضی از اشخاص سیستم آب گرم خویش را با آبگرمکن شمسی مجهز مینمایند . درحالی‌که این فرمان میتواند میزان آب گرم را برای خانواده شما ارتقا دهد , این آبگرمکن‌بسیار گران می باشد . آن ها می توانند در بها اساس خویش هزینه‌ای بیش تر از 3 میلیون داشته باشند . و میزان صرفه‌جویی با دقت به اندازه استعمال شما مضاعف متعدد است . 

میزان بزرگی آبگرمکنی که اینجانب نیاز دارم چقدر است؟ 

برای معلوم کردن این که آبگرمکن مایحتاج شما چه مقدار باشد , به خاطر داشته باشید که بزرگتر بودن مدام به معنای خوب تر بودن نیست . یک آبگرمکن معمولی مدام درحال کارکردن است , بدین ترتیب آن مبلغی را برای گرم کردن آب هدر میدهد که هیچوقت استعمال نخواهید کرد . خوشبختانه , محاسبه مقدار آبگرمکن موردنیاز سهل وآسان است , صرفا نیاز به علم ریاضی معمولی تراز مکتب دارااست . 

ابتدا می‌بایست میزان مصرف در ساعت ها نخستین را محاسبه فرمایید . این میزان , اندازه آب مصرفی شما درزمان نقط ی اوج مصرف آب در منزل است . این معمولا اولی به کارگیری از آب در صبح است وقتی که همگی دوش میگیرند , دندان‌هایشان را مسواک می‌زنند , فنجان قهوه‌شان را مالامال مینمایند , و غیره . برای انجام این عمل , تعداد اشخاص منزل را بشمارید ( یا این که در شرایطی که منزل فعلا خالیست , تعداد تخت‌خواب‌ها را شمارش نمایید ) و عدد ۱ را به آن طولانی تر فرمائید . یک منزل چهارخوابه , به‌عنوان نمونه ۵ خوابه درنظر گرفته میگردد . آن عدد را در ۱۲ ضرب فرمایید , تعداد گالن‌هایی که هر نفر استعمال خواهد کرد تخمین‌زده میگردد . برای این نمونه , میزان کل برابر ۶۰ گالن می باشد . ( ۶۰=۱۲×۵ , ۵=۱+۴ ) . 

اکنون که شما اندازه مصرف در سا‌عتها نخستین را برای خانه خویش می دانید , نیاز به آبگرمکنی با بالاترین میزان انرژی ویژه دارید که استطاعت مالی آن را داشته‌باشید . تمام این داده ها می‌بایست با برچسب زردرنگی برروی آب‌گرمکن مشخص و معلوم شود . 

آبگرمکن میانگین مطلوب برای یک خانواده بالای ۵ نفر درحدود ۵۰ گالن اسٹ . ‌متوسط اندازه مصرف در ساعتها نخستین برای این واحدها دستکم ۶۷ و حداکثر ٨۱ هست . 

 

 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیر آبگرمکن,تعمیرات آبگرمکن,تعمیرکار آبگرمکن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 3:00

 دستگاه لوله بازکنی چه چیزی است 

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که لوله فاضلاب ساختمانتان در گیر گرفتگی شده باشد و بدون چاره باشید گرفتگی آن را رفع نمائید . البته چه‌طور گرفتگی لوله فاضلاب را رفع می‌کنید؟ با چه ابزاری می خواهید لوله فاضلاب را رفع گرفتگی کنید؟ برای این فعالیت می‌توان از مایع لوله بازکنی , اسید لوله بازکنی , پودر لوله بازکنی , فنر لوله بازکنی , لوله بازکن خانگی , لوله بازکن شیمیایی , لوله بازکن اسیدی و دستگاه لوله بازکنی استعمال کرد . لوله بازکنی

هر کدام از این مواد برای گشودن گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارا هستند البته در شرایطی‌که گرفتگی شدید باشد این مواد کارساز نخواهند بود . مواد و اسیدهای لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌های ضعیف مطلوب است . گرفتگی‌هایی که علت آن‌ها مواد زائد , مواد خوراکی , گیسو , چربی و زباله باشد . البته در حالتی که علت گرفتگی خاک یا این که رسوبات فاضلاب باشد که با گذشت زمان مضاعف مشقت بار شده‌اند دیگر با این اسیدها نمی توان مبادرت به رفع گرفتگی لوله کرد . دراین‌صورت می بایست از لوله بازکن‌های طاقت فرسا به کارگیری کرد . لوله بازکن دشوار یعنی ابزارهای لوله بازکنی که گرفتگی‌های طاقت فرسا لوله فاضلاب را گشوده می کنند . 

دستگاه لوله بازکنی 

گذشته از آنکه دستگاه لوله بازکنی ساخته شود شرکت های لوله بازکنی و دیگرافراد برای گشودن گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکنی به همراه دریل به کار گیری می‌کردند . یعنی فنر لوله بازکنی را به راز دریل بسته و مبادرت به گشودن گرفتگی لوله می‌نمودند . خلل این فعالیت در‌این بود که سرعت دریل دوچندان بود و فنر هم حفاظی نداشت . با جنبش سرعت بالا دریل فنر تخت گاز دوران میکرد و به اطراف برخود میکرد . ولی با ساخت دستگاه لوله بازکنی این خلل حل شد . دستگاه لوله بازکنی به راحتی و سوای خطر گرفتگی لوله فاضلاب را گشوده می نماید . 

فواید دستگاه لوله بازکنی 
دستگاه لوله بازکنی ابزاری مطلوب برای گشودن گرفتگی‌های دشوار لوله فاضلاب است . دستگاه لوله بازکنی با ساختمان مطلوب اتومات لوله بازکنی را دوچندان سهل نموده است . به طور کلی از موتور و فنر ساخته شده شده‌است . موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌نماید و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی را بر گرفتگی‌ها وارد می نماید . علت استعمال از فنر درین دستگاه , انعتاف‌ پذیر بودن آن است .

دستگاه لوله بازکنی فواید اکثری دارااست که بعضی از آن‌ها به عبارت تحت است 

کوچک و قابل حمل 
استعمال از برق شهری 
گشوده کننده گرفتگی‌های دشوار 
سرفنرهای گوناگون 
فنر بلند برای لوله‌های طولانی 
محیط جمع‌کننده فنر 
سرعت فعالیت در گشودن گرفتگی 
مطلوب برای شرکت ها لوله بازکنی 


روش عمل دستگاه لوله بازکنی 
برای آغاز لوله بازکنی با دستگاه ابتدا می بایست دستگاه را به برق متصل کرد . آن‌گاه سرفنر متبوع را به دستگاه وصل می کنیم و بعد از آن فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محیط منحصر به فرد فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است بیرون کرده و وارد لوله فاضلابی که مبتلا گرفتگی شده‌است میکنیم . آنقدر فنر را درون لوله فاضلاب وارد میکنیم که راز فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب رسد . آن گاه کلید «روشن» دستگاه را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی استارت به جنبش نماید . درحال حاضر فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های داخل لوله را گشوده مینماید . 

فقط کاری که اضطراری است انجام دهید این است که با اعتنا و ادب فنر دستگاه لوله بازکنی را به درون لوله فاضلاب فشار دهید . علت این فعالیت این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از میان برنده شود . همینطور می‌توان از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد جهت تاثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی به کارگیری کرد . پس از گشوده شدن لوله به وسیله دستگاه لوله بازکنی بایستی فنر دستگاه را از باطن لوله بیرون کرد و در محل منحصربه‌فرد روی دستگاهجمع کرد . پس بیرون شدن فنر از لوله فاضلاب بایستی یه خرده آب درون لوله ریخته شود تا مواد زائد باطن لوله به باطن چاه سوق‌دهی شوند و مجدد منجر ساخت گرفتگی نشوند . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : لوله باز کنی,لوله باز کنی در تهران,لوله باز کن, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 1:43

تعداد حوادثی که در هنگام تعمیر کولر یا این که بده بستان پوشال کولرهای آبی رنگ ثبت شده , کم نیست . موردها متعددی بوده است از آن مدل اشخاصی که با برق و نکات فنی دیگر شناخت بدون نقص داشته‌اند البته در اثر برق‌گرفتگی ناشی از نشت برق کولر , جان خویش را از دست داده‌اند . سرویس کولر آبی تهران

معمولا اشخاص معمولی در روزهای تعطیل و به تنهایی جهت فعال سازی کولر به پشت بام میروند و در لحظه پیدایش خطر کسی نیست که به آنان یاری دهد . 
• کولرهای آبی رنگ تر و مرطوب می‌باشند که به تشدید برق گرفتگی یاری می نمایند . 
• محل جای­گیری ترمینال­های برق کولرها معمولا به نوعی است که فرد در هنگام ور رفتن با سیم­های آن بدون چاره به تماس با بدنه کولر است . 
• کلیدهای کولر فاقد روش­های قفل یا این که انقطاع موقت جریان برق می‌باشند . براین اساس هرآن احتمال دارد کسی بصورت غیرعمد مبادرت به روشن کردن آن‌ها کرده و فردی که در حالا فعالیت با کولر است در گیر آسیب­هایی زیرا برق گرفتگی یا این که چه بسا جدا عضو و غیره شود . 
• جدا بودن کلید کولر به هیچ وجه عامل بر برق دار نبودن سیم­های کولر نیست . 
• برق گرفتگی چه بسا شاید در هنگام نصب درپوش های کولرها و در اثر برخورد حاشیه درپوش ها با ترمینال یا این که پاشیدن آب به روی آن‌ها صورت گیرد . 

براین اساس لطفا موردها ذیل را دور از شوخی بگیرید : 
زیر هیچ قوانینی به ترمینال برق کولر دست نزنید . در صورتیکه اضطراری است به عنوان مثال پمپ یا این که موتور کولر عوض شود حتما یک کولر عمل یا این که برق عمل ماهر خبر فرمایید . اینجا جای صرفه جویی نیست . کافی است هزینه اینکار را با مخارج برق گرفتگی مقایسه فرمایید . در صورتیکه کسی از اعضای خانواده میخواهد اینکار را انجام دهد , جدا از اینکار دوری نمائید . خوب تر است از وی بخواهید که اینکار را به زمان دیگری موکول نماید . درین مجال یک انسان ماهر را خبر نمایید . 
• ردوبدل پوشال­ها , پاک کردن و روغن کاری کولرها درصورتی که با توجه کافی با رعایت موردها ایمنی انجام شوند , شغل های خطرناکی به اکانت نمی آیند . البته اینها همگی به شرطی است که نصب و برق کشی کولر بصورت استاندارد صورت گرفته باشند . براین اساس در شرایطی‌که برای نخستین بار است که به یک منزل اثاث کشی نموده اید , حتما پیشین از این که به کولر دست بزنید با یک فاز متر بدنه آن را ارزیابی نمایید . در صورتی­که احساس کردید بدنه برق دارااست , حتما یک برق عمل را خبر نمائید . 
• هنگامی یکی‌از اعضای خانواده برای بازرسی یا این که فعال‌ساز‌ی کولر به پشت بام میرود . اولا برق ساختمان را انقطاع نمایید . در شرایطی‌که اینکار مقدور فقدان از جدا بودن کلید کولر مطمئن گردید , آن گاه با نوار چسب کاری فرمایید که کلیدها سوای کندن نوارچسب روشن نشوند . یک یادداشت کوچک کنار کلید بچسبانید و توضیح دهید که از دست زدن به آن پرهیز شود . 

• مهم‌‌ترین پیشنهاد ایمنی , کمک‌ دریافت کردن از اشخاص کارشناس و تعمیرکاران مجاز و کارآزموده است . همینطور حتمی است اشخاص سوای جدا جریان برق به تعمیر کولر و یا این که بده بستان پوشال‌های آن دست نزنند و در صورتیکه که احیانا این فعالیت انجام شد , بایستی با فازمتر بدنه کولر را لمس نمایید و مطمئن گردید که برق‌ ندارد . به کارگیری از دستکش عایق و لاستیک عایق در تحت پا , شمارا در قبال برق‌گرفتگی مراقبت می نماید . 

·سیم‌های فرسوده را که عایق آن ها از فی مابین رفته است , بده بستان نمائید و به بستن چسب برق بدور آن‌ها اکتفا نکنید . بعداز آنکه عمل تعمیرات به اتمام رسید , مجدد بدنه کولر را با فاز متر لمس نمایید و مطمئن گردید که بدنه آن برق ندارد . 

·اگر در هنگام روشن کردن پمپ آب کولر , صدای آب و یا این که بوی رطوبت را احساس نکردید , پر سرعت آن را خاموش کرده و با رعایت نکات ایمنی , پمپ را نظارت فرمایید . احتمال این‌که اتصالات آن شل شده باشد یا این که عمرش به پایان رسیده باشد , موجود است . با خرید یک پمپ نو و نصب آن کولرتان را مجدداً فعال سازی نمائید . 

·اگر صدای کولر شما بیش تر از میزان است , خوب تر است نگاهی به شرایط تسمه کولر و پولی‌ها بیندازید . احتمالا عملکرد تسمه افت پیدا کرده و یا این که فرسوده و شل شده باشد یا این که واجب باشد پیچ پولی‌ها را سفت فرمائید . در هنگام نصب نخستین کولر هم بایستی اعتنا شود تا از دودکش‌های بخاری و لوله‌های مرتبط با سرویس‌های بهداشتی به دور باشد . بدنه کولر حتماً بایستی روی یک چهارپایه فلزی به طول 30 سانتی متر قرار گیرد و توجه شود پایه‌های فلزی طوری باشند که در آسفالت پشت بام فرو نروند . این چهارپایه بایستی تماما مرحله باشد تا از لرزش آن خودداری شود . 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : سرویسکار کولر,سرویس کولر,کولر آبی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 168 تاريخ : جمعه 24 فروردين 1397 ساعت: 19:39

تعمیر کولر گازی جنرال بخشی از تخصصی ترین سرویس ها کمپانی تعمیرات اثاثیه خانگی ریکان است . ما این فعالیت را با داشتن تکنسین های کارشناس عملی میکنیم . طبق آمارهای اخیر , این جنس قسمتی از مالامال فروش ترین کولر های جانور در مملکت است , این کولر گازی ها در شهرهای جنوبی و گرم مرزوبوم طرفدار بیشتری داراست . تعمیرات کولر گازی تهران

امروزه در شاخه تعمیرات ( تعمیر کولر گازی جنرال ) نظیر بقیه شغل ها دیگرافراد بخش اعظمی بر روی عمل آمده اند . البته آیا ممکن است می توان به همگی این مجموعه موسسه ها و تعمیرکارها اعتماد کرد؟ 

ما افتخار این را داریم که فارغ از داشتن نمایندگی انحصاری از مارک جنرال توانسته ایم تمامی کارها مرتبط با تعمیر کولر گازی را با آخری متد روز جهان بر عهده بگیریم . مجموعه متبحر ما با علم روز افزون درین ضمینه ابتدا به عیب یابی می‌پردازد و بعد از جستن مشکل دستگاه عمل خویش را آغاز می نماید , اگر که کولر گازی شما نیاز به بده بستان قطعه داشته باشد , این قطعه مستقیما از نمایندگی های مجاز جنرال تهیه و تنظیم می شود تا از اورجینال بودن قطعه اطمینان حاصل شود . 

چگونگی ایجاد سوز‌و‌سرما در بخش اعظم وسایل سوز و سرما ساز نظیر کولر , یخچال فریزر , آب سرد کن و . . . به یک صورت است , در کولر گازی , شبیه سردخانه , از تبدیل گاز به مایع از روش ارتقاء فشار و در فیض ایجاد سوزوسرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ساخت می شود . در حالتی که میخواهید دستگاهتان به صحت خدمت شود و کمتر احتیاج به تعمیر کولر گازی جنرال پیدا نماید خوب تر است مساله ذکر شده را بررسی فرمائید و در صورت غلط به نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مراجعه‌نمایید . چهت نیل به انگیزه متبوع ( خنک نمودن دور و اطراف ) استعمال می نمایند . صرفا تفاوت را می توان در خنک کردن کندانسور ( رادیاتور ) دانست که در کولر گازی از روش هوای دمیده شده بر روی آن گرمای متبوع گرفته می شود . در حالی که در سردخانه برای داشتن هوای خنک از دمیدن هوا بر روی اواپراتور به کار گیری می شود . 

کمپانی کولر گازی ال جی یکی‌از معتبرترین برندهای اسباب خانگی در کشور‌ایران و دارنده تکنولوژی نسبتا قابل قبولی در مورد کولر گازی و اسپیلت است و از برخورد متعددی دربین ایرانیان برخوردار‌است , در این سو کمپانی اسباب خانگی ریکان با یادگرفتن کارشناسان خویش و تولید تخصص در تعمیر کولر گازی ال جی , مهیا ارائه هرگونه سرویس ها ائم از بده بستان قطعات مصرفی تا سرویس ها تعمیری کلی در کمترین زمان و شایسته ترین کیفیت می‌باشد . 

در لینک و پیوند تحت طریق تعمیز کردن و بده بستان غربال این مارک از کولر گازی توضیح داده شده‌است . 

برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خویش تا جایی که قابلیت دارااست با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ تماس حاصل نمایید تا علاوه بر بده بستان قطعات کهنه با مثال اورجینال و اصل آن از سرویس ها وسرویس های نمایندگی هم برخوردار گردید . 

در پیوند پایین طرز تعمیز کردن و بده بستان غربال این مارک از کولر گازی توضیح داده شده‌است . 

کولر گازی کم مصرف 

هزینه عملیاتی یک کولر گازی کم مصرف بستگی به دست اندرکاران زیادی دارااست . یکی‌از مطرح ترین عامل ها , میزان اتاق شما است و میزان واحد به میزان اتاق شما مربوط است . در تحت مثالی در این راه آمده : 
مثلا : در شرایطی‌که اتاق شما 500 فوت مربع است و در جمهوری اسلامی ایران جای دارد , شما میتوانید از نوع های 12 , 000 BTU استعمال نمایید . 

مصرف برق کولر گازی کم مصرف به وسیله دو ادله انتخاب می شود : زمان اجرا یا این که سرعت کمپرسور . راجع‌به یک اینورتر غیر دینامیک / اینورتر تک سرعته , سرعت کمپرسور در تمام اوقات یکسان باقی میماند و وقتی که جايگاه حرارت متبوع به دست می‌آید , دستگاه خاموش می شود . مصرف برق بوسیله ی زمان اجرا اینورتر در ساعت رقم خورده بوسیله توان آن انتخاب می شود . 

مصرف برق سیستم های کولر گازی را می توان در حین حقیقی در دست گرفتن کرد چون ارتقاء دمای ترموستات سرعت کمپرسور را کاهش میدهد و بطور فوری منجر کاهش مصرف برق می شود . برای گزینش میانگین مصرف انرژی کولر گازی کم مصرف خویش , میتوانید آن را به یک مترسنج مصرف انرژی وصل نمائید . 

تأثیر مقدار کولر گازی در مصرف برق 
در بعضا مورد ها , واحدهای دوچندان بزرگ دارنده EER پاره ای پایینتری ( بدین معنا است که از انرژی بیشتری به کارگیری می نمایند ) نسبت به واحد میانگین میباشند . با این وجود , کولر گازی یا این که اسپیلتهای کوچکتر احتمال دارد به دلیل عادت های متداول شمارا بیشتر در خرج بیاندازند . 

واحدهای کوچک زمان زیاد بیشتری نیاز دارا هستند تا اتاق های بزرگتر را خنک نمایند , براین اساس احتمال دارد رغبت داشته باشید که آنان‌را خاموش فرمائید چون نمیخواهید چشم به راه بمانید تا بعدا خنک شوند ( این یک اتلاف انرژی وحشیانه است ) . برای خودداری از توقع , بعضا اشخاص واحدهای بزرگتری را خریداری می نمایند ( مثلا 24000 BTU برای 200 فوت مربع ) . 

بدین ترتیب هنگام خرید ضروری اعتنا داشته باشید که کولر گازی کم مصرف تنظیم نمائید . 

کولر 
کولر , یا این که خنک کننده , سیستم پیچیده تری از ساخت حرارت دارااست . به جای به کارگیری از انرژی برای ساخت حرارت , کولر از انرژی برای خروج گرما می نماید . رایج ترین سیستم کولر با به کارگیری از یک چرخه کمپرسور ( شبیه با فریزر و یخچال ) برای انتقال حرارت از منزل به بیرون از خانه استعمال می شود . 

منزل خویش را تحت عنوان یک سردخانه تصویر نمایید . یک کمپرسور در بیرون موجود هست که با یک مایع منحصر به اسم مبرد یخ‌زده لبریز شده‌است . این مایع قادر است دربین مایع و گاز تغییر و تحول نماید . همان گونه که تغییر میکند , گرما جذب می نماید یا این که گرما را آزاد می نماید , از این رو برای انتقال گرما از یک مکان به مکان دیگر , ( اعم از باطن سردخانه و یخچال فریزر به بیرون ) استعمال می شود . معمولی , صحیح است؟ 

سرویس خدمات فنی...
ما را در سایت سرویس خدمات فنی دنبال می کنید

برچسب : تعمیر کولر گازی,تعمیر کولر گازی تهران,تعمیرات کولر گازی, نویسنده : مدیر persianservice24 بازدید : 161 تاريخ : جمعه 24 فروردين 1397 ساعت: 18:49